Instalacja aktualizacji Cactus Kd128gf 245sm1 jest prosta i szybka. Przede wszystkim należy pobrać odpowiedniego pliku z oficjalnej strony producenta. Następnie należy zapisać plik na dysku i uruchomić go, aby rozpocząć procedurę instalacji. Po zakończeniu instalacji, należy upewnić się, że wszystkie sterowniki są zainstalowane w systemie i zaktualizowane. Może to zająć kilka minut, ale jest to ważne, aby uzyskać pełną funkcjonalność sprzętu. Po zakończeniu instalacji należy uruchomić program i cieszyć się nową funkcjonalnością.
Ostatnia aktualizacja: Procedury instalacji uaktualnienia Cactus Kd128gf 245sm1
˄˅
Istnieją różne sposoby uaktualniania, migrowania i ponownego instalowania serwera ESET PROTECT oraz innych komponentów programu ESET PROTECT.
Upewnij się, że masz obsługiwaną wersję systemu operacyjnego, zanim rozpoczniesz uaktualnienie do wersji ESET PROTECT 9. 0. Komponent serwera ESET PROTECT w wersji 9. jest niezgodny z komputerami 32-bitowymi (w architekturze x86). Próba uaktualnienia serwera 32-bitowego z wersji 7. 0 do 9. 0 zakończy się niepowodzeniem. •Jeśli uaktualnienie zostało już przeprowadzone i system nie działa, konieczne jest ponowne ręczne zainstalowanie wszystkich komponentów programu ESET PROTECT w oryginalnej wersji. •Przed uaktualnieniem przeprowadź migrację bieżącego rozwiązania ESET PROTECT na komputer 64-bitowy i dopiero po pomyślnej migracji uruchom zadanie uaktualnienia. Jeśli zainstalowana jest starsza, nieobsługiwana baza danych (MySQL 5. 5 lub MS SQL 2008/2012), uaktualnij bazę danych do zgodnej wersji przed przystąpieniem do uaktualniania serwera ESET PROTECT. ESET PROTECT 9. 0 używa protokołu LDAPS jako domyślnego protokołu synchronizacji z usługą Active Directory. Jeśli zaktualizowano program z wersji 7. 0-7. 1 na komputerze z systemem Windows do wersji ESET PROTECT 9. 0 i używano wcześniej synchronizacji z usługą Active Directory, zadania synchronizacji zakończą się niepowodzeniem w programie ESET PROTECT 9. |
Uaktualnianie programu ERA 5 lub 6. 5
Bezpośrednie uaktualnienie nie jest obsługiwane – zobacz Migracja z wersji ERA 5. x oraz Aktualizacja z wersji ERA 6. x.
Uaktualnienie programu ESMC 7. x do wersji ESET PROTECT 9. 0
Wybierz jedną z procedur uaktualniania:
Ponowne instalowanie lub migrowanie programu ESET PROTECT 9 pomiędzy serwerami
Migrowanie z jednego serwera na inny lub ponowna instalacja serwera ESET PROTECT.
Aby dokonać migracji z jednego serwera ESET PROTECT na drugi, należy wyeksportować wszystkie urzędy certyfikacji i certyfikaty serwera ESET PROTECT lub utworzyć ich kopie zapasowe. W przeciwnym razie żaden z komponentów programu ESET PROTECT nie będzie mógł się komunikować z nowym serwerem ESET PROTECT.
Inne procedury
Zmiana adresu IP lub nazwy hosta na serwerze ESET PROTECT.
Ta przeglądarka nie jest już obsługiwana.
Przejdź na przeglądarkę Microsoft Edge, aby korzystać z najnowszych funkcji, aktualizacji zabezpieczeń i pomocy technicznej.
- Artykuł
- Czas czytania: 18 min
Dotyczy: system Windows 10
Ten artykuł zawiera niektóre typowe przyczyny i rozwiązania skojarzone z określonymi kodami błędów uaktualniania. Jeśli uaktualnienie Windows 10 zakończy się niepowodzeniem, możesz zapisać wyświetlany kod błędu lub znaleźć kod błędu w dzienniku zdarzeń systemu Windows lub w plikach dziennika instalacji systemu Windows (np. setuperr. log) i przejrzeć przyczynę i rozwiązania podane tutaj. Należy również spróbować uruchomić bezpłatne narzędzie SetupDiag udostępniane przez firmę Microsoft, które może automatycznie znaleźć przyczynę niepowodzenia uaktualnienia.
0xC1900101
Często obserwowany kod wyniku jest 0xC1900101. Ten kod wyniku można zgłaszać na dowolnym etapie procesu uaktualniania, z wyjątkiem fazy downlevel. 0xC1900101 jest ogólnym kodem wycofywania i zwykle wskazuje, że jest obecny niezgodny sterownik. Niezgodny sterownik może powodować niebieskie ekrany, zawieszanie się systemu i nieoczekiwane ponowny rozruch. Analiza dodatkowych plików dziennika jest często przydatna, na przykład:
- Plik minidump: $Windows. ~bt\Sources\Rollback\setupmem. dmp
- Dzienniki zdarzeń: $Windows. ~bt\Sources\Rollback*. evtx
- Dziennik instalacji urządzenia: $Windows. ~bt\Sources\Rollback\setupapi\setupapi. dev. log
- Wyłącz klasyfikację uaktualnień.
- Zainstaluj 3095113 poprawki.
- Usuń wcześniej zsynchronizowane aktualizacje.
- Włącz klasyfikację uaktualnień.
- Wykonaj pełną synchronizację.
- Zaloguj się jako użytkownik z uprawnieniami administracyjnymi, a następnie wykonaj następujące czynności:
- Otwórz pozycję Narzędzia administracyjne z Panel sterowania.
- Kliknij dwukrotnie pozycję Usługi.
- Znajdź usługę Windows Update, kliknij ją prawym przyciskiem myszy, a następnie wybierz pozycję Zatrzymaj. Jeśli zostanie wyświetlony monit, wprowadź swoje poświadczenia.
Usuń wszystkie pliki i foldery w obszarze c:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore.
Ponownie uruchom usługę Windows Update.
- Windows 10 często zadawane pytania dla informatyków
- wymagania systemowe Windows 10 Enterprise
- specyfikacje Windows 10
- fora Windows 10 IT pro
- Naprawianie błędów Windows Update przy użyciu narzędzia DISM lub narzędzia gotowości do aktualizacji systemu
- Błąd uaktualnienia systemu Windows 7 do Windows 10 (0x800707E7 — 0x3000D))
- błąd uaktualnienia Windows 10: niezgodność sufiksu profilu użytkownika, 0x800707E7 — 0x3000D
Dziennik instalacji urządzenia jest przydatny w przypadku wycofania podczas operacji sysprep (rozszerzanie 0x30018 kodu).
Aby rozwiązać problem z wycofywaniem spowodowanym konfliktami sterowników, spróbuj uruchomić instalatora przy użyciu minimalnego zestawu sterowników i programów startowych, wykonując czysty rozruch przed zainicjowaniem procesu uaktualniania.
Zapoznaj się z następującymi ogólnymi procedurami rozwiązywania problemów skojarzonymi z kodem wyniku 0xC1900101:
Kod | Ograniczenie ryzyka | Przyczyna | 0xC1900101 — 0x20004 | Odinstaluj aplikacje antywirusowe. Usuń wszystkie nieużywane urządzenia SATA. Usuń wszystkie nieużywane urządzenia i sterowniki. Aktualizowanie sterowników i systemu BIOS. | Instalator systemu Windows napotkał błąd podczas SAFE_OS z operacją INSTALL_RECOVERY_ENVIRONMENT. Ten błąd jest spowodowany przez nieaktualne sterowniki. | 0xC1900101 — 0x2000c | Odłącz wszystkie urządzenia peryferyjne podłączone do systemu, z wyjątkiem myszy, klawiatury i wyświetlacza. Skontaktuj się z dostawcą sprzętu, aby uzyskać zaktualizowane sterowniki urządzeń. Upewnij się, że opcja "Pobierz i zainstaluj aktualizacje (zalecane)" jest akceptowana na początku procesu uaktualniania. | Instalator systemu Windows napotkał nieokreślony błąd podczas stosowania programu Wim w fazie WinPE. Ten błąd jest spowodowany przez nieaktualne sterowniki | 0xC1900101 — 0x20017 | Upewnij się, że wszystkie sterowniki są aktualizowane. Otwórz pliki Setuperr. log i Setupact. log w katalogu%windir%\Panther, a następnie znajdź sterowniki problemu. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2008 R2, Windows 8. 1 i Windows 10 ustawienia lokalizacji plików dziennika. Zaktualizuj lub odinstaluj sterowniki problemu. | Kierowca spowodował nielegalną operację. System Windows nie mógł przeprowadzić migracji sterownika, co spowodowało wycofanie systemu operacyjnego. Jest to awaria rozruchu systemu SafeOS, zwykle spowodowana przez sterowniki lub oprogramowanie do szyfrowania dysków innych niż Microsoft. Może to być również spowodowane awarią sprzętu. | 0xC1900101 — 0x30018 | Odłącz wszystkie urządzenia peryferyjne podłączone do systemu, z wyjątkiem myszy, klawiatury i wyświetlacza. Skontaktuj się z dostawcą sprzętu, aby uzyskać zaktualizowane sterowniki urządzeń. Upewnij się, że opcja "Pobierz i zainstaluj aktualizacje (zalecane)" jest akceptowana na początku procesu uaktualniania. | Sterownik urządzenia przestał odpowiadać na setup. exe podczas procesu uaktualniania. | 0xC1900101 — 0x3000D | Odłącz wszystkie urządzenia peryferyjne podłączone do systemu, z wyjątkiem myszy, klawiatury i wyświetlacza. Zaktualizuj lub odinstaluj sterownik wyświetlania. | Instalacja nie powiodła się w fazie FIRST_BOOT podczas próby wykonania operacji MIGRATE_DATA. Może to wystąpić z powodu problemu ze sterownikiem wyświetlania. | 0xC1900101 — 0x4000D | Sprawdź dodatkowe dzienniki wycofywania pod kątem pliku setupmem. dmp lub dzienników zdarzeń pod kątem nieoczekiwanych ponownych rozruchów lub błędów. Przejrzyj dziennik wycofywania i określ kod zatrzymania. Dziennik wycofywania znajduje się w folderze $Windows. ~BT\Sources\Rollback. Poniżej przedstawiono przykładową analizę. Ten przykład nie jest reprezentatywny dla wszystkich przypadków: Wykryto 0x0000007E awarii programu Info SP Nazwa modułu z dodatkiem SP informacji: Info SP Bugcheck parameter 1: 0xFFFFFFFFC0000005 Info SP Bugcheck parameter 2: 0xFFFFF8015BC0036A Info SP Bugcheck parameter 3: 0xFFFFD000E5D23728 Info SP Bugcheck parameter 4: 0xFFFFD000E5D22F40 Info SP Nie można odzyskać systemu. Wycofywanie z programu Info SP: wyświetlanie okna powitalnego z przywracaniem tekstu: Przywracanie poprzedniej wersji systemu Windows. Zazwyczaj istnieje plik zrzutu do analizy awarii. Jeśli nie masz możliwości debugowania zrzutu, spróbuj wykonać następujące podstawowe procedury rozwiązywania problemów: 1. Upewnij się, że masz wystarczająco dużo miejsca na dysku. 2. Jeśli sterownik zostanie zidentyfikowany w komunikacie o sprawdzeniu usterki, wyłącz sterownik lub skontaktuj się z producentem, aby uzyskać aktualizacje sterownika. 3. Spróbuj zmienić karty wideo. 4. Skontaktuj się z dostawcą sprzętu, aby uzyskać aktualizacje systemu BIOS. 5. Wyłącz opcje pamięci systemu BIOS, takie jak buforowanie lub cieniowanie. | Wystąpiło wycofanie z powodu problemu z konfiguracją sterownika. Instalacja nie powiodła się podczas drugiej fazy rozruchu podczas próby wykonania operacji MIGRATE_DATA. Może to wystąpić z powodu niezgodnych sterowników. | 0xC1900101 — 0x40017 | Wyczyść rozruch w systemie Windows, a następnie spróbuj przeprowadzić uaktualnienie, aby Windows 10. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Jak wykonać czysty rozruch w systemie Windows. Upewnij się, że wybrano opcję "Pobierz i zainstaluj aktualizacje (zalecane). " Komputery z uruchomioną usługą Citrix VDA Ten komunikat może zostać wyświetlony po uaktualnieniu komputera z Windows 10 w wersji 1511 do Windows 10 w wersji 1607. Po drugim ponownym uruchomieniu systemu system generuje ten błąd, a następnie wraca do poprzedniej wersji. Ten problem zaobserwowano również w przypadku uaktualnień do Windows 8. 1 i Windows 8. Ten problem występuje, ponieważ na komputerze zainstalowano wirtualnego agenta dostarczania (VDA) Citrix. Citrix VDA instaluje sterowniki urządzeń i sterownik filtru systemu plików (CtxMcsWbc). Ten sterownik filtru Citrix uniemożliwia uaktualnieniu zapisywanie zmian na dysku, więc uaktualnienie nie może zostać ukończone, a system wycofa się. Rozwiązanie Aby rozwiązać ten problem, zainstaluj aktualizację zbiorczą dla Windows 10 wersji 1607 i Windows Server 2016: 8 listopada 2016 r. Ten problem można obejść na dwa sposoby: Obejście 1 1. Odinstaluj program Citrix VDA za pomocą aplikacji instalacyjnych VDA (VDAWorkstationSetup_7. 11). Uruchom ponownie uaktualnienie systemu Windows. Zainstaluj ponownie aplikację Citrix VDA. Obejście 2 Jeśli nie możesz odinstalować aplikacji Citrix VDA, wykonaj następujące kroki, aby obejść ten problem: 1. W Edytorze rejestru przejdź do następującego podklucza: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class{4d36e967-e325-11ce-bfc1-08002be10318}\CtxMcsWbc 2. Zmień wartość wpisu Start z 0 na 4. Ta zmiana wyłącza usługę pamięci podręcznej Citrix MCS. Przejdź do następującego podklucza:HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class{4d36e967-e325-11ce-bfc1-08002be10318} 4. Usuń CtxMcsWbc wpis. Uruchom ponownie komputer, a następnie spróbuj ponownie przeprowadzić uaktualnienie. Zastrzeżenie dotyczące informacji innych niż Microsoft Produkty spoza firmy Microsoft omówione w tym artykule są produkowane przez firmy niezależne od firmy Microsoft. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, dorozumianych ani żadnego innego rodzaju, w odniesieniu do wydajności lub niezawodności tych produktów. | Windows 10 uaktualnienie nie powiodło się po drugim ponownym uruchomieniu. Jest to spowodowane przez wadliwego sterownika. Na przykład: sterowniki filtrów antywirusowych lub sterowniki szyfrowania. |
---|
0x800xxxxx
Kody wyników rozpoczynające się od cyfr 0x800 są również ważne do zrozumienia. Te kody błędów wskazują ogólne błędy systemu operacyjnego i nie są unikatowe dla procesu uaktualniania systemu Windows. Przykłady obejmują przekroczenia limitu czasu, urządzenia, które nie działają, oraz nieoczekiwane zatrzymywanie procesu.
Zapoznaj się z następującymi ogólnymi procedurami rozwiązywania problemów skojarzonymi z kodem wyniku 0x800xxxxx:
0x80070002 — 0x20009
0x80073B92 — 0x20009
Ten problem może wystąpić z powodu problemów z systemem plików, aplikacją lub sterownikiem.
Ten błąd może być spowodowany problemem z profilami użytkowników. Może to nastąpić z powodu uszkodzonych wpisów rejestru w
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
katalogu \Users lub nieprawidłowych plików. Uwaga: jeśli poprzednie uaktualnienie nie zostało ukończone, w katalogu Windows. old\Users mogą istnieć nieprawidłowe profile.
Aby naprawić ten błąd, upewnij się, że usunięte konta nie są nadal obecne w rejestrze systemu Windows i że pliki w katalogu \Users są prawidłowe. Usuń nieprawidłowe pliki lub profile użytkowników, które powodują ten błąd. Określone pliki i profile, które powodują błąd, zostaną zarejestrowane w plikach dziennika konfiguracji systemu Windows.
Inne kody wyników
Upewnij się, że opcja "Pobierz i zainstaluj aktualizacje (zalecane)" jest akceptowana na początku procesu uaktualniania.
Pobierz i uruchom narzędzie do tworzenia multimediów.
Spróbuj uaktualnić przy użyciu polecenia. ISO lub USB.
Uwaga: Windows 10 Enterprise nie jest dostępna w narzędziu do tworzenia multimediów. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Centrum usługi licencjonowania zbiorowego.
Możesz również pobrać zestaw Windows Assessment and Deployment Kit (ADK) dla Windows 10 i zainstalować narzędzia zgodności aplikacji.
Błąd 80072efe oznacza, że połączenie z serwerem zostało przerwane nieprawidłowo.
Aby rozwiązać ten problem, wypróbuj test wdrożenia systemu operacyjnego na kliencie w tej samej sieci VLAN co serwer Configuration Manager. Sprawdź konfigurację sieci pod kątem losowych problemów z połączeniem klient-serwer na zdalnej sieci VLAN.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat sposobu uruchamiania tych kroków, zobacz Jak usunąć uaktualnienia w programie WSUS.
Zatrzymaj usługę Windows Update.
Inne kody błędów
Alternatywnie ponownie utwórz nośnik instalacyjny narzędzia do tworzenia multimediów.
Zaktualizuj sterowniki na komputerze i wybierz pozycję "Pobierz i zainstaluj aktualizacje (zalecane)" podczas procesu uaktualniania. Odłącz urządzenia inne niż mysz, klawiatura i wyświetlacz.
Przejrzyj dzienniki, aby uzyskać informacje o zgodności.
Zobacz
Przejrzyj dzienniki specyfikacji Windows 10.
0x80070070 — 0x50011
0x80070070 — 0x50012
0x80070070 — 0x60000
Błędy nowoczesnej konfiguracji
Zapoznaj się również z następującą sekwencyjną listą kodów błędów nowoczesnej konfiguracji (mosetup) z krótkim opisem przyczyny.