Podręcznik dotyczący poleceń Calix Odc 3000

Calix Odc 3000 to podręcznik dotyczący poleceń, który pomaga użytkownikom konfigurować, monitorować i zarządzać urządzeniami Calix Odc 3000. Podręcznik zawiera szczegółowe wyjaśnienia dotyczące wszystkich poleceń, które można wykonać na urządzeniach Calix Odc 3000, a także przykłady konfiguracji i kroki do wykonania. Podręcznik jest szczególnie przydatny dla administratorów sieci, którzy potrzebują szybkiego i skutecznego sposobu konfiguracji i zarządzania urządzeniami Calix Odc 3000.

Ostatnia aktualizacja: Podręcznik dotyczący poleceń Calix Odc 3000

Marzec

Lekcja 1. 7 Natural Wonders of the World

Wzbogacę słownictwo oraz poznasz najwspanialsze cuda natury z całego świata.

  • Materiał do zajęć 1
  • Materiał do zajęć 2

Lekcja 2. Wonders of the World for 2020

Poznam słownictwo oraz zdobędę wiedzę na temat godnych następców "oryginalnych" 7 Cudów Świata.

  • Materiał do zajęć 1
  • Lekcja 3. Unique animals of the world

    Poznam słownictwo związane z wyjątkowymi zwierzętami świata.

  • Materiał do zajęć 1
  • Materiał do zajęć 2
  • Lekcja 4. Be going to zastosowanie zwrotu

    Poznam zastosowanie zwrotu Be going to. Użyję zwrotu oraz przygotuję 5 zdań z tym zwrotem. youtube. com/watch? v=qT5Ul3tMjDA&list=PLcetZ6gSk96-ZHfHIl2EZmzfwrbZeAulE&index=6" target="_blank">Materiał do zajęć

    Lekcja 5. Some and any

    Poznam zastosowanie użycia some and any. Przygotuję po 4 zdania z zastosowaniem some oraz any. com/watch? v=FtruQRWZ44U&list=PLcetZ6gSk96-ZHfHIl2EZmzfwrbZeAulE&index=8" target="_blank">Materiał do zajęć

    Lekcja 6. Countable and uncountable nouns

    Praktyczne zastosowanie rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych. Przygotuję po 2 zdania z zastosowaniem tych rzezcowników. com/watch? v=yay1OUgMSlo&list=PLcetZ6gSk96-ZHfHIl2EZmzfwrbZeAulE&index=27" target="_blank">Materiał do zajęć

    Lekcja 7. Women and men at work. Job words

    Poznam słownictwo związane z nazwami zawodów. Dowiem się, jakim zmianom ulegają nazwy, kiedy dotyczą kobiet lub mężczyzn.

  • Materiał do zajęć
  • Lekcja 7. The place where I live – użycie czasu Present Simple (powtórka)

    Używam swobodnie czasu Present Simple. Umiem budować zdania z jego użyciem.

    • Materiał do zajęć
    • Materiał dodatkowy 1
    • Materiał dodatkowy 2
    • Kwiecień

      Lekcja 8. The Present Perfect story – wprowadzenie do czasu Present Perfect

      Przeczytam komiks, ponzam nową formę gramatyczną w nim użytą, zastanowię się, kiedy się jej używa. 

    • Materiał do zajęć 1
    • Materiał do zajęć 2
    • Lekcja 9. Wprowadzenie do czasu Present Perfect – cz. 2, ćwiczenia z użyciem czasu

      Poćwiczę użycie czasowników w formie Past Participle, utworzę zdania w czasie Present Perfect. pl/gramatyka/czas/present-perfect">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3 
    • Lekcja 10. See Asia

      Na tej lekcji wybiorę pięć nowych słów i sprawdzę ich znaczenie. Wysłucham tekstu i oswoję się z akcentem. Uzupełnię też ćwiczenia. com/watch? v=nsOtOye-DJM">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał dodatkowy
    • Lekcja 11. British Chat – When did you last cry? Talk about emotions

      Na tej lekcji będę ćwiczył użycie czasu Present Perfect. Poznam siedem nowych słów i sprawdzę ich znaczenie. Przygotuję siedem zdań dotyczących emocji, użyję poznanych słów (zdania zapiszę w zeszycie). com/watch? v=i9GlEYf8_5I">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Materiał do zajęć 4
    • Lekcja 12. Dick Whittington – opowieść o postaci historycznej – Wielka Brytania

      Na tej lekcji wysłucham opowieści, zanotuję w zeszycie nowe słowa, sprawdzę ich znaczenie. Wykonam też ćwiczenia związane z materiałem.

    • Materiał do zajęć 1
    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Lekcja 13. Present Perfect songs and games

      Na tej lekcji wysłucham piosenki i zapiszę w zeszycie nowe dla mnie czasowniki, które były w niej wymienione. Zagram w dwie gry z podanej strony (Present Perfect – experiences). Wysłucham piosenki o zasadach użycia Present Perfect. Wypiszę w zeszycie swoje cztery przykłady zdań do wymienionych w piosence zasad. com/watch? v=MA3NFtLc22k&t=50s">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Lekcja 14. Cake chemist

      Ćwiczę słuchanie ze zrozumieniem. Na podstawie przepisu wyjaśnię, co znaczą słowa: footprint, recipe, delicious, ingredients, to whisk, to pour, dough, to wrap. Użyję tych słów w zdaniach i zapiszę je w zeszycie. Ułożę przepis na „Rainbow risotto” (gra).

    • Materiał do zajęć 1
    • Materiał do zajęć 2
    • Lekcja 15. What do we know about pizza?

      Przeczytam tekst, niezrozumiałe słowa sprawdzę w słowniku. Napiszę w zeszycie przepis na swoją ulubioną pizzę.

    • Materiał do zajęć 1 
    • Materiał do zajęć 2
    • Lekcja 16. Comparisons. How to talk about food?

      Powtórzę podstawowe zasady stopniowania przymiotników i przysłówków (materiały do zajęć 1 i 2). Obejrzę wideo na temat słów opisujących jedzenie. Wybiorę sześć nowych zwrotów i użyję ich, opisując swoje ulubione potrawy. Zadanie zapiszę w zeszycie.

    • Materiał do zajęć 1
    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Lekcja 17. Prepositions of place

      Obejrzę film i poćwiczę słuchanie ze zrozumieniem. Nauczę się wybranych przyimków, wykonam ćwiczenia z załączonej karty w formacie PDF (materiał do zajęć 2) oraz zagram w grę utrwalającą wiedzę (materiał do zajęć 3). com/watch? v=xSOzTOe3Vzg">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Lekcja 18. Life science – bones

      Obejrzę film i przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem. Wypiszę i przetłumaczę sześć nazw związanych z częściami szkieletu, nowe słówka zapiszę w zeszycie (skull, spine, hips, ribbs, femur, humerus). Poćwiczę prawidłową wymowę poznanych słów. Wykonam ćwiczenia fizyczne zgodnie z instrukcją (materiał do zajęć 5). com/watch? v=2k6H2Vnn3o4">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Materiał do zajęć 4
    • Materiał do zajęć 5
    • Maj

      Lekcja 19. School rules – „must” and „mustn't”

      Obejrzę film i przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem. Wypiszę do zeszytu podstawowe zasady stosowania czasownika modalnego oraz zagram w grę utrwalającą zdobytą wiedzę (materiał do zajęć 1). Wykonam ćwiczenia z karty w formacie PDF (materiał do zajęć 2). Napiszę w zeszycie odpowiedź na pytanie: Jaka jest różnica między czasownikiem „must” i „have to”? (materiał do zajęć 3). org/grammar-videos/school-rules">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 3
    • Lekcja 20. Dinosaurs – facts and figures

      Obejrzę filmy i przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem (materiał do zajęć 1 i 2). Na podstawie informacji zawartych w filmach wpiszę do zeszytu trzy fakty lub mity na temat dinozaurów. Poćwiczę wymowę nazw dinozaurów – która z nazw jest najtrudniejsza? (materiał do zajęć 3). dkfindout. com/us/video/dinosaurs-and-prehistoric-life/dinosaurs-facts-and-figures-video/">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Lekcja 21. What does food give us? Our nutrition philosophy 

      Przyjrzę się dokładnie plakatowi I zastanowię się, co przedstawia (materiał do zajęć 1). Przeczytam ze zrozumieniem sześć wskazówek dotyczących zdrowego odżywiania. Wypiszę słowa, których nie rozumiem i sprawdzę ich znaczenie (materiał do zajęć 2). Na podstawie wskazówek (materiał do zajęć 3) napiszę w kilku zdaniach, co powinno się codziennie jeść, aby się zdrowo rozwijać (użyję czasowników „must” lub „have to”). eatforhealth. gov. au/sites/default/files/files/the_guidelines/n55_agthe_large. pdf">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Materiał dodatkowy 
    • Lekcja 22. Seasons

      Przeczytam tekst o porach roku i przećwiczę czytanie ze zrozumieniem (materiał do zajęć 1). Wykonam ćwiczenia utrwalające słownictwo dotyczące pór roku (karta w formacie PDF – materiał do zajęć 2). Opiszę w zeszycie swoją ulubioną porę roku. Napiszę, co lubię wtedy robić i dlaczego (materiał do zajęć 3). org/reading-practice/seasons">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 3
    • Lekcja 23. Daily routine – have to

      Obejrzę film o codziennych aktywnościach i poćwiczę słuchanie ze zrozumieniem. Zapiszę w zeszycie sześć zdań, wykorzystując nazwy czynności, które wykonuję każdego dnia (materiał do zajęć 1). Zagram w grę słowną, która utrwali i sprawdzi moją wiedzę (materiał do zajęć 2). Wysłucham piosenki i przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem. Zagram w dwie gry utrwalające wiedzę (materiał do zajęć 3 – pod piosenką). Wypiszę nowe słowa do zeszytu i zastanowię się, jakie czynności „muszę” wykonywać w tygodniu. Wykonam zadania z karty w formacie. pdf (materiał do zajęć 4). com/watch? v=DECuyj_j3_Q">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Materiał do zajęć 4
    • Lekcja 24. What is a digital footprint?

      Obejrzę film o śladach, które zostawiamy w internecie i przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem (materiał do zajęć 1). Wypiszę osiem nowych słów, których nie rozumiem, i sprawdzę ich znaczenie. Zagram w dwie gry utrwalające nową wiedzę (materiał do zajęć 1) oraz wykonam ćwiczenia z karty. pdf (materiał do zajęć 2). Zastanowię się i napiszę w zeszycie odpowiedzi na dwa pytania: „Why are digital footprints important? ”, “My parents, friends, teachers – everyone may see my posts or pictures – am I ok with this? (materiał do zajęć 3). org/video-zone/follow-the-digital-trail">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 3
    • Lekcja 25. My family

      Obejrzę animację, w której dziewczynka opisuje swojego tatę i przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem (materiał do zajęć 1). Wykonam ćwiczenia z karty w formacie. pdf (materiał do zajęć 2) dotyczące słownictwa związanego z opisywaniem członka rodziny. Wykonam też ćwiczenia z karty w formacie PDF (materiał do zajęć 3) dotyczące słownictwa związanego z rodziną. W ośmiu zdaniach opiszę w zeszycie wybraną osobę z mojej rodziny. 

    • Materiał do zajęć 1
    • Materiał do zajęć 3
    • Lekcja 26. Present Perfect – What have I learned so far?

      Powtórzę formy czasowników nieregularnych (materiał do zajęć 1) i wykonam ćwiczenie (materiał do zajęć 2). Użyję poprawnych form czasowników w ćwiczeniu (materiał do zajęć 3), wybiorę sześć pytań i odpowiem na nie w zeszycie. Ułożę sześć nowych pytań zaczynających się od: „Have you ever...? ” (materiał do zajęć 4). Dokończę zdania: „I have never... ”, „My friend has never... ”. Zwrócę uwagę na użycie czasu Present Perfect przy opisie doświadczeń. perfect-english-grammar. com/support-files/50_common_irregular_verbs_list. pdf">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Materiał do zajęć 4
    • Lekcja 27. Past Simple – questions

      Obejrzę film, w którym babcia opowiada wnuczce o tym, co robiła w weekend i przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem (materiał do zajęć 1). Wykonam ćwiczenia 1–3 z karty w formacie PDF (materiał do zajęć 2) sprawdzające zrozumienie filmu. Zapoznam się z regułami użycia czasu Past Simple przy zadawaniu pytań i zagram w gry utrwalające wiedzę (materiał do zajęć 3). Napiszę po trzy przykłady pytań w czasie Past Simple i Present Perfect. org/grammar-videos/grans-fishing-trip">Materiał do zajęć 1 

    • Materiał do zajęć 2 
    • Materiał do zajęć 3
    • Lekcja 28. My neighbourhood

      Wysłucham wiersza i przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem. Sprawdzę, czy rozumiem słowa użyte w wierszu (Preparation). Zagram w cztery gry utrwalające słownictwo (materiał do zajęć 1). Wysłucham wiersza jeszcze raz i wykonam ćwiczenia z karty w formacie PDF (materiał do zajęć 2). W zeszycie odpowiem na pytania: „What’s your neighbourhood like? ”, „How could you help to keep it a happy and safe place? ”. org/poems/neighbourhood">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 2
    • Lekcja 29. I live in a flat – articles

      Wysłucham piosenki i przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem. Zwrócę uwagę na rodzajniki. Zagram w grę utrwalającą wiedzę (materiał do zajęć 1). Zapoznam się z regułami stosowania rodzajników oraz zagram w dwie gry utrwalające wiedzę (materiał do zajęć 2 i 3). Wykonam kolejne ćwiczenia z karty w formacie. pdf utrwalające wiedzę (materiał do zajęć 4). Jeszcze raz wysłucham piosenki i wykonam ćwiczenia z karty w formacie PDF dotyczące rodzajników oraz słownictwa zawartego w piosence (materiał do zajęć 5). org/grammar-chants/i-live-flat">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Materiał do zajęć 4
    • Materiał do zajęć 5
    • Lekcja 30. Say NO to bullying

      Przeczytam notatkę o zjawisku znęcania się i przećwiczę czytanie ze zrozumieniem (materiał do zajęć 1). Wykonam ćwiczenia z karty w formacie PDF sprawdzające zrozumienie tematu (materiał do zajęć 2). Obejrzę materiał do zajęć nr 3 i zapiszę w zeszycie dwa wybrane sposoby zapobiegania przemocy szkolnej. org/reading-practice/say-no-bullying">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 3
    • Czerwiec

      Lekcja 31. At the airport

      Wysłucham dwa razy nagranej rozmowy na lotnisku, przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem (materiał do zajęć 1). Wykonam ćwiczenie i wybiorę prawidłową odpowiedź „true/false” (materiał do zajęć 1). Wysłucham dialogu, wykonam ćwiczenia, uzupełnię prawidłowo dialog z materiał do zajęć 2. Obejrzę materiał na temat lotniska: wybiorę sześć nowych słów i zapiszę je w zeszycie wraz z tłumaczeniem na język polski. 

    • Materiał do zajęć 1
    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Materiał dodatkowy 1
    • Lekcja 32. Health problem

      Przeczytam tekst i wykonam ćwiczenie, wybierając prawidłową odpowiedź „true/false” (materiał do zajęć 1). Obejrzę materiał i zapiszę w zeszycie nowe słowa (nazwy dolegliwości) wraz z ich tłumaczeniem na język polski (materiał do zajęć 2). Wykonam ćwiczenie w formacie. pdf (materiał do zajęć 3). com/student/reading/1r22-elementary-reading-michael-and-his-stomach-true-false-questions. php" target="_blank" title="Przejście do serwisu zewnętrznego">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Lekcja 33. Computers

      Przeczytam notatkę o komputerach i zapiszę w zeszycie nowe słowa wraz z tłumaczeniem na język polski (materiał do zajęć 1). Wykonam ćwiczenia w formacie. pdf sprawdzające rozumienie tekstu (materiał do zajęć 2). Obejrzę materiał na temat używania komputerów w różnych miejscach. W zeszycie odpowiem na pytanie: “What do you use computers for? ”.

    • Materiał do zajęć 1
    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Lekcja 34. Comparatives and superlatives

      Obejrzę film, w którym babcia rozmawia z wnuczką o trudnościach ze stopniowaniem przymiotników, przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem (materiał do zajęć 1). pdf sprawdzające zrozumienie filmu (materiał do zajęć 2). Zapoznam się z regułami stopniowania przymiotników, zagram w dwie gry utrwalające wiedzę (materiał do zajęć 3). Sprawdzę swoją wiedzę, wykonując dwa testy (materiał do zajęć 5 i 6). org/grammar-videos/kittys-science-test" target="_blank" title="Przejście do serwisu zewnętrznego anglojęzycznego">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 2
    • Materiał do zajęć 3
    • Materiał do zajęć 4
    • Materiał do zajęć 5
    • Materiał do zajęć 6
    • Lekcja 35. New Boy

      Wysłucham wiersza o nowym koledze z klasy, ćwicząc przy tym słuchanie ze zrozumieniem. Zastanowię się, o czym mówi ten wiersz (materiał do zajęć 1). Wysłucham wiersza jeszcze raz i wykonam ćwiczenia z karty w formacie. Wysłucham wypowiedzi Cole’a (materiał do zajęć 3) i zastanowię się nad tym, co czyni nas wyjątkowymi.
      W zeszycie odpowiem w kilku zdaniach na pytanie: “What makes you special? ” (obejrzę materiał do zajęć 4). org/poems/new-boy" target="_blank" title="Przejście do serwisu zewnętrznego anglojęzycznego">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 3
    • Materiał do zajęć 4
    • Lekcja 36. Football World Cup

      Przeczytam notatkę o piłce nożnej i przećwiczę czytanie ze zrozumieniem (materiał do zajęć 1). pdf sprawdzające zrozumienie tematu (materiał do zajęć 2). Wykonam dodatkowe ćwiczenie utrwalające słownictwo związane z piłką nożną (materiał do zajęć 3). W zeszycie odpowiem pełnym zdaniem na pytania: „Who is the most famous Polish football-player? ”, “What do you know about him? ”. org/reading-practice/football-world-cup" target="_blank" title="Przejście do serwisu zewnętrznego anglojęzycznego">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 3
    • Lekcja 37. Present Continuous for future arrangements 

      Obejrzę film, w którym babcia rozmawia z wnuczką o planach na przerwę świąteczną, przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem, zwracając szczególną uwagę na sformułowania mówiące o przyszłości (materiał do zajęć 1). Zapoznam się z regułami stosowania Present Continuous, zagram w dwie gry utrwalające wiedzę (materiał do zajęć 3). Sprawdzę swoją wiedzę, wykonując test (materiał do zajęć 5). Sprawdzę swoje odpowiedzi (materiał do zajęć 6). org/grammar-videos/the-christmas-trip" target="_blank" title="Przejście do serwisu zewnętrznego anglojęzycznego">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 3
    • Materiał do zajęć 4
    • Materiał do zajęć 5
    • Materiał do zajęć 6
    • Lekcja 38. Collections

      Wysłucham wiersza o ludziach, których hobby to kolekcjonerstwo, przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem oraz zagram w trzy gry utrwalające słownictwo (materiał do zajęć 1). Obejrzę materiał na temat dziesięciu najbardziej niesamowitych kolekcji (materiał do zajęć 3). W 4–5 zdaniach odpowiem w zeszycie na pytanie: „Have you got a collection? ”, “What is it? ”, “Why do you collect those things? ”, “If not, why do you think other people collect things? ”. 

    • Materiał do zajęć 1
    • Materiał do zajęć 3
    • Lekcja 39. Advice if you're upset by the news

      Obejrzę animację z poradami, co zrobić, gdy martwią nas codzienne wiadomości w mediach, przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem oraz zagram w dwie gry utrwalające słownictwo (materiał do zajęć 1). Obejrzę filmy z poradami, co można zrobić, gdy jest się smutnym (materiał do zajęć 3 i 4). Zastanowię się, która z wymienionych aktywności pomaga mi się zrelaksować. W zeszycie odpowiem na pytanie: „What helps people when they are upset? ”. org/video-zone/advice-if-youre-upset-the-news" target="_blank" title="Przejście do serwisu zewnętrznego anglojęzycznego">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 3
    • Materiał do zajęć 4
    • Lekcja 40. Short Stories – Nessie The Loch Ness Monster

      Obejrzę animację o potworze z Loch Ness i przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem (materiał do zajęć 1). Sprawdzę swoje odpowiedzi (materiał do zajęć 3). Zagram w grę dotyczącą nazewnictwa mitycznych stworzeń w języku angielskim (materiał do zajęć 4). Napiszę w zeszycie odpowiedzi na pytania: „Is there a famous mythical creature that lives in your country? What it is? What does it look like? What does it do? ”. org/short-stories/nessie-the-loch-ness-monster" target="_blank" title="Przejście do serwisu zewnętrznego anglojęzycznego">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 3
    • Materiał do zajęć 4
    • Lekcja 41. Weddings

      Przeczytam tekst o ślubach na świecie i przećwiczę czytanie ze zrozumieniem, wypiszę nowe słowa do zeszytu i zapiszę ich znaczenie (materiał do zajęć 1). pdf związane ze słownictwem ślubnym (materiał do zajęć 2). Napiszę w zeszycie osiem zdań jako odpowiedź na pytania: „Have you ever been to a wedding? What do people wear at weddings? What do people eat at weddings? ”. onestopenglish. com/skills/reading/pdf-content/reading-lessons-weddings-reading-text-elementary/154079. article" target="_blank" title="Przejście do serwisu zewnętrznego anglojęzycznego">Materiał do zajęć 1

    • Materiał do zajęć 3

    Można wyświetlić podręcznik dołączony do urządzenia.

    • Przydatne funkcje dostępne w urządzeniu
  • Drukowanie

    Dane znajdujące się na komputerze osobistym lub telefonie komórkowym można wydrukować bezpośrednio z urządzenia.

  • Kopiowanie

    Za pomocą różnych funkcji można kopiować fotografie i dokumenty.

    Skanowanie

    Skanowanie fotografii i dokumentów może zostać przeprowadzone w różnych aplikacjach.

    Środowisko systemowe

    Podręcznik został stworzony, aby wyświetlał się poprawnie na komputerze z poniższym systemem operacyjnym oraz w przeglądarkach.

  • Systemy operacyjne
  • Windows 8, Windows 7 SP1, Windows 7, Windows Vista SP2, Windows Vista SP1 lub Windows XP SP3 (tylko wersja 32-bitowa)

  • Przeglądarki internetowe
  • Internet Explorer 10, Internet Explorer 9 lub Internet Explorer 8

    Mozilla Firefox 17

    Google Chrome 24

    * W warunkach konfiguracji każdej przeglądarki należy zezwolić na zapisywanie plików cookie i włączyć obsługę języka JavaScript.

    * Niektóre obrazy mogą nie być wyświetlane prawidłowo w Trybie zgodności w przeglądarce Internet Explorer 8. W takim przypadku należy wyłączyć ustawienia Trybu zgodności.

  • Jak korzystać z Podręcznika online
  • Znaki towarowe i licencje
  • Okna używane do opisu operacji
  • Szanowni Państwo,

    od marca nie będziemy już zamieszczać propozycji zdalnych lekcji.
    Nauczycieli, którzy wspierali się materiałami znajdującymi się na tej stronie, zachęcamy do korzystania z treści publikowanych na stronie epodręczniki. pl, scholaris. pl czy lekcjewsieci. pl, a także na innych portalach, z których korzystaliśmy przy tworzeniu zdalnych lekcji. Dodatkowo przypominamy, że uruchomiliśmy techniczną infolinię dla nauczycieli.

    Poradniki

    Materiały dydaktyczne do nauki zdalnej, hybrydowej i tradycyjnej

    zobacz wszystkie
    {"register":{"columns":[]}}

    Podręcznik dotyczący poleceń Calix Odc 3000

    Bezpośredni link do pobrania Podręcznik dotyczący poleceń Calix Odc 3000

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Podręcznik dotyczący poleceń Calix Odc 3000