Najważniejsze informacje o produkcie Emerson Pro Cf711orb03

Emerson Pro CF711ORB03 to wyjątkowy produkt wyposażony w wyjątkowe cechy. Wyposażony jest w funkcje, które pomogą Ci wykonać pracę szybciej i łatwiej. Jest to kompaktowy połączony zestaw do montażu ściany, który został zaprojektowany z myślą o wsparciu wielu różnych projektów. Zawiera on wyjątkowy uchwyt, aby ułatwić łatwy montaż ścian. Wyposażony jest również w wytrzymałe śruby, które pomogą Ci utrzymać bezpieczny montaż. Posiada również wyjątkowy system śledzenia, który pomaga Ci monitorować postępy w projekcie. Wszystkie te wyjątkowe cechy sprawiają, że Emerson Pro CF711ORB03 jest produktem idealnym do wszystkich projektów montażu ścian.

Ostatnia aktualizacja: Najważniejsze informacje o produkcie Emerson Pro Cf711orb03

Dane techniczne produktów Intel®

Ta wersja używanej przeglądarki nie jest zalecana do tej strony internetowej.
Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji, klikając jedno z poniższych łączy.

  • Safari
  • Chrome
  • Edge
  • Firefox
  • Przykłady wyszukiwania

  • Nasz katalog procesorów, chipsetów, zestawów, dysków SSD, produktów serwerowych i innych można przeszukiwać na kilka sposobów.

    Nazwa marki:Core i7

    Numer produktu:i7-12700KF

    Kod zamówienia:CM8071504553829

    Kod SPEC:SRL4P

    Nazwa kodowa:Alder Lake

    Produkty do sieci EthernetPamięć operacyjna i masowaProdukty Intel® Killer™ Wi-FiProdukty Intel® Wireless-ACStarsze produkty bezprzewodowe Intel®Rodzina dedykowanych układów graficznych Intel® Iris® XᵉRodzina układów graficznych Intel® Iris® XᵉRodzina układów graficznych Intel® Iris® PlusRodzina układów graficznych Intel® Iris® ProRodzina układów graficznych Intel® Iris®Rodzina układów graficznych UHD Intel®Rodzina układów graficznych HD Intel®Rodzina dedykowanych układów graficznych Intel® Arc™Elementy komputerów Intel® NUCZestawy laptopów Intel® NUCKomputery Intel® Compute StickKarty Intel® Compute CardIntel® Data Center SystemsKarty sieciowe z serii 800 (do 100 GbE)Kontrolery z serii 800 (do 100 GbE)Karty sieciowe z serii 700 (do 40 GbE)Kontrolery z serii 700 (do 40 GbE)Karty sieciowe z serii 500 (do 10 GbE)Kontrolery z serii 500 (do 10 GbE)Karty sieciowe Gigabit Ethernet (do 2, 5 GbE)Kontrolery Gigabit Ethernet (maks. 2, 5 GbE)Połączenia Ethernet (do 100 GbE)Kontrolery z wieloma hostami (do 100 GbE)Starsze produkty EthernetDyski SSD do centrów przetwarzania danychPamięć trwała Intel® Optane™Procesory Intel® Xeon Phi™Układy FPGA Intel® Agilex™ 7 i SoC FPGAFPGA Intel® Stratix® 10 i SoCFPGA Intel® Arria® 10 i SoCUkłady Intel® MAX® 10 FPGAZestawy dla deweloperów Intel® FPGANarzędzia do projektowania układów Intel® FPGAUrządzenia konfiguracyjne Intel® FPGAChipsety do komputerów stacjonarnychChipsety do urządzeń przenośnych

    Wyszukiwanie zaawansowane

    Filtruj procesory, dyski Solid State Drive oraz produkty serwerowe i RAID, wybierając funkcje i dane techniczne


    Czekamy na Twoją opinię

    Chcemy, aby zestaw narzędzi ARK był dla Ciebie przydatny. Wprowadź tutaj swoje komentarze, pytania i sugestie. W ciągu 2 dni roboczych otrzymasz odpowiedź.

    Komentarze zostały wysłane. Dziękujemy za przesłany komentarz.

    Twoje dane osobowe zostaną wykorzystane tylko w celu udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie. Ani Twoje dane, ani adres e-mail nie zostały dodane do żadnej listy dystrybucyjnej, co oznacza, że z firmy Intel Corporation nie otrzymasz żadnych niezamówionych wiadomości. Klikając przycisk „Prześlij”, potwierdzasz akceptację Warunków użytkowania i zrozumienie Zasad poufności danych firmy Intel.

    Reklama Encyklopedii Britannica z 1911 r.

    Reklama (z łac. reclamo, reclamare ‘odzew’; re 'w tył, znów, naprzeciw’ i clamo, clamare ‘wołać’[1]) – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym[2]. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).

    Jawność przekazu[edytuj | edytuj kod]

    Reklama może być:

    • jawna – reklamująca wprost pokazywany produkt,
    • dołączona jawnie, ale jako dodatek, choć to ona może być głównym, czy jedynym celem,
    • ukryta, czyli kryptoreklama, czasem jako przekaz podprogowy,
    • mieszana, tj. zawierająca co najmniej dwie z powyższych kategorii.

    Działanie[edytuj | edytuj kod]

    Reklama jako środek masowego przekazu ma za zadanie budować zachowania, generować potrzeby, wywoływać pragnienie. Reklama przybiera różną postać – od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.

    Czasami reklama występuje w formie ukrytej – np. firmy organizują prezentacje własnych technologii czy też piszą artykuły do prasy specjalistycznej na ich temat – co jest na pograniczu reklamy i edukacji lub ukazywane są przedmioty będące towarami określonej marki, umieszczone w kontekście filmu fabularnego.

    Czasem reklama łączona jest z korzyściami dla osób decydujących o skorzystaniu z przedmiotu reklamy – np. firmy sponsorują wyjazdy szkoleniowe lub pseudoszkoleniowe w atrakcyjne miejsca – co jest na pograniczu reklamy i korupcji.

    Celem reklamy jest skuteczność ich oddziaływania na odbiorcę, dlatego w reklamie można się spotkać z treściami wywołującymi np. skandal obyczajowy lub procesy sądowe. Dzięki temu wzrasta zainteresowanie wokół reklamy, a tym samym siła oddziaływania kampanii reklamowej.

    Ważną cechą odróżniającą w komunikacji poprzez media reklamę od public relations jest to, że reklama jest formą płatną, tzn. reklamodawca płaci mediom za nadanie komunikatu reklamowego i ma nad tym komunikatem pełną kontrolę.

    Zdecydowana większość reklam charakteryzuje się celami komercyjnymi. Można jednak wyróżnić również reklamę społeczną oraz reklamę polityczną. Ponadto istnieją zjawiska łączące ze sobą wymienione typy reklam – reklamy powstające w ramach kampanii marketingowych łączących cele komercyjne z celami społecznymi (tak prowadzony marketing określa się mianem marketingu społecznie zaangażowanego, ang. Cause Related Marketing). Tego typu reklam nie należy mylić z reklamami społecznymi.

    Historia reklamy[edytuj | edytuj kod]

    Swoiste formy reklamy pochodzą z czasów starożytnych. Stosowano wówczas reklamę w postaci napisów na ścianach budynków, kamiennych lub terakotowych szyldów karczmy, zajazdu. Starożytni handlowcy wykrzykiwali oraz zachwalali cechy swoich towarów i dóbr. W ten sposób powstała pierwsza w historii forma reklamy – reklama ustna. W starożytnej Grecji pojawiła się reklama pisemna. Miała ona charakter spisanych informacji dotyczących wydarzeń kulturalnych i sportowych.

    Wynalezienie przez Gutenberga druku zrewolucjonizowało reklamę. Za umowną datę wynalezienia druku uznaje się rok 1450. Pojawiły się pierwsze gazety, a w nich pierwsze reklamy prasowe.

    Kalendarium[edytuj | edytuj kod]

    Współczesne logo i reklama Coca-Cola na siedziskach kwadratowych

    • Około 1480 roku wydrukowano w Anglii pierwszą reklamę prasową (wskazówki dla duchownych dotyczące Wielkanocy).
    • 14 października 1612 – w Paryżu wydrukowana pierwsza reklama w gazecie „Journal General d'Affiches”.
    • 1612 – pierwsze pismo ogłoszeniowe Journal General d’Affiches
    • 1614 – Anglia – pierwsze regulacje prawne dotyczące reklamy
    • 1704 – pierwsza udokumentowana amerykańska reklama prasowa (w Europie reklamy na łamach tygodników obecne były już wcześniej – w XVII wieku)
    • 1835 – powstała agencja informacyjna Charlesa Chavasa
    • 1843 – w Filadelfii rozpoczął działalność pierwszy agent reklamowy Volney Palmer. Zajmował się zbieraniem ogłoszeń reklamowych i umieszczaniem ich w prasie. Można powiedzieć, że była to pierwsza jednoosobowa agencja reklamowa.
    • 1848 – powstała agencja informacyjna Associated Press.
    • 1870 – pierwsza masowa reklama – Ivory Soap (Procter & Gamble)
    • 1893 – w Stanach Zjednoczonych wydano około 50 tysięcy dolarów na reklamę.
    • 1920 – pierwsza stacja radiowa KDKA w Pittsburgu. Od 100 lat posługuje się tym samym hasłem reklamowym „PIONIERSKA stacja radiowa świata”. Jako pierwsza wprowadziła sponsoring reklam. Program „The Maxwell House Hour” sponsorował znany producent kawy.
    • 1925 – profesor Olgierd Langer jako pierwszy w Polsce rozpoczyna cykl wykładów o reklamie w Wyższej Szkole dla Handlu Zagranicznego we Lwowie
    • 1932 – Polski Fiat 508, jedna z pierwszych polskich reklam, czarno-biały film dźwiękowy z udziałem Leny Żelichowskiej[3]
    • 1941 – w Stanach Zjednoczonych pojawiła się pierwsza reklama telewizyjna w telewizji lokalnej WNBT.
    • 1983 – w Polsce zaczął się rozwijać rynek reklamy komercyjnej.

    Etapy tworzenia reklamy[edytuj | edytuj kod]

    1. Wybór celów
    2. Określenie grupy docelowej
    3. Ustalenie budżetu
    4. Dobór treści
    5. Wybór mediów
    6. Badanie skuteczności reklamy[4]

    Etapy oddziaływania reklamy[edytuj | edytuj kod]

    1. Tworzenie świadomości produktu, firmy lub marki.
    2. Wzbudzanie zainteresowania produktem, firmą lub marką.
    3. Wzbudzanie pożądania oferty.
    4. Wywoływanie oczekiwanej reakcji (np. zakupu).

    Złożona, wykrojona kartka w kształcie czterech policjantów stojących w rzędzie

    Modele reklamy[edytuj | edytuj kod]

    Model SLB (II poł XX w. ):

    1. Zatrzymaj się
    2. Spójrz
    3. Kup

    Model AIDA (1900):

    1. Uwaga
    2. Zainteresowanie
    3. Pragnienie
    4. Akcja

    Model AIDCAS (1911):

  • Potrzeba
  • Przekonanie
  • Akcja
  • Satysfakcja
  • Model DAGMAR (1961):

    1. Nieświadomość
    2. Świadomość
    3. Zrozumienie
    4. Model DIPADA (1961):

      1. Definicja
      2. Identyfikacja
      3. Próba
      4. Akceptacja
      5. Pożądanie
      6. Model Lavidge’a-Steinera (1961);

        1. Świadomość
        2. Znajomość
        3. Sympatia
        4. Preferencja
        5. Zakup

        Model Raya (1987):

      7. Akcja[5]

      Korzyści z reklamy[edytuj | edytuj kod]

      • Dostarczanie informacji o produktach i zmniejszanie asymetrii informacji[6].
      • Zwiększanie lojalności wobec marki, a przez co zmniejszenie wrażliwości konsumentów na cenę[6]

      Zagrożenia płynące z reklamy[edytuj | edytuj kod]

      1. Wprowadzenie w błąd odbiorcy.
      2. Wzbudzanie nadmiernych potrzeb konsumpcyjnych.
      3. Promocja zachowań społecznych i zwyczajów negatywnie wpływających na jednostkę.
      4. Wyrabianie obojętności na przekaz społeczny.
      5. Możliwość zainfekowania komputera niechcianymi programami (reklama internetowa)
      6. Manipulacja odbiorcami przez użycie środków pozaracjonalnych, jak np. popęd seksualny, uzależnienie od papierosów i inne.

      Popielniczka reklamowa z okresu międzywojennego

      Funkcje reklamy[edytuj | edytuj kod]

      1. Identyfikacyjna – odróżnienie marki od marek konkurencyjnych, przypisanie marki do określonego produktu.
      2. Informacyjna – informacja o produkcie (zastosowanie, cechy, przeznaczenie, dystrybucja).
      3. Promocyjna – korzyści racjonalne oferowane przez markę, wartości dodane związane z marką.
      4. Gwarancyjna – zobowiązanie dotyczące jakości produktu, gwarancja realizacji obietnicy.
      5. Emocjonalna – skojarzenia emocjonalne odbiorców.

      Rodzaje reklamy ze względu na treść[edytuj | edytuj kod]

      • reklama podprogowa
      • reklama informacyjna
      • reklama przypominająca
      • reklama wspierająca
      • reklama stabilizująca
      • reklama ukryta
      • reklama wprowadzająca w błąd
      • reklama uciążliwa
      • reklama społeczna

      Rodzaje reklamy ze względu na media[edytuj | edytuj kod]

      • reklama internetowa – oddziałuje na internautów, czyli na potencjalnych klientów; najczęściej wyróżniamy takie reklamy online, jak: witryna internetowa, reklama w wyszukiwarkach internetowych, reklama na portalach społecznościowych, marketing szeptany (reklama na forach internetowych), reklama w artykułach sponsorowanych i reklama na blogach, kampanie mailingowe.
      • reklama telewizyjna (np. telewizyjny spot reklamowy lub tzw. org/wiki/Billboard_(reklama_filmowa)" title="Billboard (reklama filmowa)">billboard)
      • reklama prasowa
      • reklama radiowa
      • billboard
      • reklama tranzytowa
      • reklama mobilna
      • reklama ambientowa
      • reklama zewnętrzna (reklama projektowana na szkle, plexi, dibond, pcv, drewnie, plastiku oraz wszelkich innych fizycznych nośnikach)
      • spam

      Galeria[edytuj | edytuj kod]

      Polska reklama prasowa, 1936–1937[edytuj | edytuj kod]

      Zobacz też[edytuj | edytuj kod]

      • komunikacja perswazyjna
      • subvertising
      • product placement
      • dom mediowy
      • druk bezadresowy
      • zasięg całkowity
      • zasięg efektywny
      • OTS
      • interstitial
      • AIDCAS
      • reklama szokująca
      • advertainment
      • krytyczna teoria reklamy
      • antropologia reklamy
      • nośnik reklamy
      • plakat
      • ulotka
      • deboulonneurs

      Przypisy[edytuj | edytuj kod]

      1. Słownik Wyrazów Obcych.
      2. Agnieszka M.  Wiśniewska, Katarzyna Liczmańska, Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie, 2011.
      3. Ja mam, ty masz, on będzie miał: Fiat 508, www. com [dostęp 2019-07-19] (ang. ).
      4. Wojciech Budzyński, Reklama techniki skutecznej perswazji, Warszawa: Wydawnictwo Poltext, 1999, s. 32, ISBN 83-86890-62-2, OCLC 749302341.
      5. Jan Beliczyński: Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą. Kraków: Antykwa, 1999, s. 29–30. org/wiki/Specjalna:Ksi%C4%85%C5%BCki/8387493759" title="Specjalna:Książki/8387493759">ISBN 83-87493-75-9.
      6. a b Matthew Bishop: Essential economics: an A−Z guide. New York: Bloomberg Press, 2009, s. 32. org/wiki/Specjalna:Ksi%C4%85%C5%BCki/9781576603512" title="Specjalna:Książki/9781576603512">ISBN 978-1-57660-351-2.

      Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]

      • Techniki manipulacji w tekstach reklamowych. info. [zarchiwizowane z tego adresu (2008-01-10)].

      Hi-Res Dual Sound System | Aktywna redukcja szumów 47 dB z 3 mikrofonami

      6 powodów, by wybrać HUAWEI FreeBuds Pro 2

      Do 30 h odtwarzania z etui

      Inteligentna redukcja szumów

      Parowanie z dwoma urządzeniami

      Doskonała jakość połączeń głosowych

      Współpraca z systemem Android oraz iOS

      Nagrody i wyróżnienia ekspertów

      • AA
        recommended

      • AH
        Editors Choice

        Newsweek
        Editors Choice

        Tech Advisor
        Editors Choice

        XDA
        the best

        Najlepsza Jakosc
        Conowego

        NajlepszaJakość
        internet-rzeczy

        Najlepsze Brzmienie
        Conowego

        Poleca
        cdaction

      AA
      recommended

      Usłysz każdą nutę z HUAWEI FreeBuds Pro z
      technologią Hi-Res Dual Sound
      System, potrójnym korektorem adaptacyjnym

      i trzema mikrofonami ANC.

      Dźwięk lepszy
      niż kiedykolwiek

      Potrójny korektor adaptacyjny

      Zawsze w dobrym tonie

      HUAWEI FreeBuds Pro 2 umożliwia optymalizację dźwięku w czasie rzeczywistym. Inteligentnykorektor dostosowuje charakterystykę sygnału do aktualnego poziomu głośności, indywidualnej strukturyprzewodu słuchowego i sposobu noszenia słuchawek.

      Efekty dźwiękowe

      Stworzony we współpracy z Devialet

      HUAWEI FreeBuds Pro 2pozwalają wydobyć wszystkie tekstury i barwy kryjące się w utworze muzycznym, z potężnymbasem i zniewalającą przejrzystością. Bogactwo doznań akustycznych spełni oczekiwania nawetnajbardziej wymagających melomanów. com/content/dam/huawei-cbg-site/common/mkt/pdp/headphones/freebuds-pro-2/imgs/huawei-freebuds-pro-2-co-engineered-with-devialet. png" data-poster-m="/content/dam/huawei-cbg-site/common/mkt/pdp/headphones/freebuds-pro-2/imgs/huawei-freebuds-pro-2-co-engineered-with-devialet-mob. png" data-poster-p="/content/dam/huawei-cbg-site/common/mkt/pdp/headphones/freebuds-pro-2/imgs/huawei-freebuds-pro-2-co-engineered-with-devialet. jpg">

      Usłysz wszystko

      Słuchawki HUAWEI FreeBuds Pro 2 obsługują kodek LDAC iposiadają certyfikat HWA oraz Hi-Res Audio Wireless. 4 Szybka transmisja do 990 kb/s umożliwia bezprzewodowe przesyłanie dźwiękuo bardzo wysokiej jakości.

      Pozytywne
      wyciszenie

    Najważniejsze informacje o produkcie Emerson Pro Cf711orb03

    Bezpośredni link do pobrania Najważniejsze informacje o produkcie Emerson Pro Cf711orb03

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Najważniejsze informacje o produkcie Emerson Pro Cf711orb03