C-PAMPi 320T to wielofunkcyjny system automatycznego monitorowania i sterowania, który może być stosowany w dużych przedsiębiorstwach, fabrykach i instalacjach, w celu zapewnienia skutecznego zarządzania procesami produkcyjnymi. System ma szereg funkcji, w tym możliwość konfiguracji odczytu danych, tworzenia i monitorowania wykresów, tworzenia alertek, a także tworzenia raportów. System zapewnia wysoką wydajność i elastyczność, a także możliwość korzystania z komunikacji bezprzewodowej, aby umożliwić lepszy dostęp do danych. Dodatkowo system może być łatwo zintegrowany z innymi systemami informatycznymi. Oprócz tego, system C-PAMPi 320T ma szereg danych serwisowych, w tym dane dotyczące temperatury, wilgotności, ciśnienia, przepływu, prędkości i innych parametrów. Dane te są ważne dla utrzymania wysokiej jakości i kontroli w procesach produkcyjnych.
Ostatnia aktualizacja: Informacje techniczne i dane serwisowe C P A M P I 320t
Bezpośredni link do pobrania Informacje techniczne i dane serwisowe C P A M P I 320t
Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów
Ostatnia aktualizacja Informacje techniczne i dane serwisowe C P A M P I 320t
Subskrybuj nasze sieci społecznościowe, aby być na bieżąco z najnowszymi aktualizacjami!
Komentarz
Hej, bardzo dobry i merytoryczny odcinek, dzięki i szerokości.
Hej. Tworzysz fajne materiały z których wiele się dowiedziałem. Tak trzymaj! Odnośnie Twojego tachobucha masz zamienione pozycje Name i Vorname. Name w języku niemieckim to nazwisko a vorname, czyli dosłownie przed-nazwiskiem, to imię. Powodzenia i szerokości! :)
Mógłbyś pokazać jak zaznaczać nietypowe sytuację. Tzn. No jedziesz rozpoczoles ale oko się zamyka po 20minutach i nie dasz rady i mosisz zjechać dospać czy odpocząć. Jak to rozpisać takie sytuacje w przeciągu tygodnia
Cześć zauważalnym iż masz na wyposażeniu agregat ; opowiedział byś jaka moc ile ma pojemność zbiornika i na ile starczy , czy w przypadku rozładowania się akumulatora jesteś w stanie naładować , szerokości Ted
Dzień dobry nareszcie fajna prezentacja jak wypełniać tacho booka, A mam pytanko może pokazać jak plandekę się odsłania i prawidłowy załadunek.
Witam pana. Mam pytanie, czy w tych polach km i gdzie zaczynam i gdzie kończę (chodzi mi o jazdę poza Niemcami), pisać faktyczne km i miejscowości czy po prostu zrobić krechy. Bo mam takie kartki, tylko bez godzin.
Czyli Niemca interesuje tylko to ile godzin przejechałeś w Niemczech, nawet jeśli przed wjazdem do Niemiec zrobiłeś np we Francji 1000km jadąc non stop 10-12 godzin?
SUPER :)
A w Polsce jak się rozliczasz z czasu pracy ? Wypełniasz karty drogowe?
Załóżmy, że jeszcze nigdy nie byłem na Niemczech, bo dopiero zaczynam pracę. Wjechałem do Niemiec od strony Francji, a wcześniej w trasie byłem w Czechach, Austrii i Włoszech. Czy wtedy pisząc kartkę na 28 dni wstecz mam zaznaczyć, że wszystkie te dni spędziłem w Francji, z której wjechałem do Niemiec? Nie będzie to wyglądać podejrzanie dla kontrolującego?
bardzo ciekawe
Pytanko: Ruszam Zgorzelca o 21 jade 9 godzin tranzytem przez Niemcy, potrzebuję rozpisać to na dwóch kartkach, Co napisać na tej pierwszej po 3 godzinach jako koniec( chodzi mi o stan km i miejsce)
Witam
A mam pytanko. Na kraje UE viniety obowiązkowe na busa?
Witam,ale ponoć na busch nie robi się odpoczynku tak jak na Ciężarówkach tzn 9 g lub11,to w książce pisać prawdę np że odpoczywałem 4 g a zaznaczę 9?
Chodzi mi o to że jak bag zobaczy że odpoczynku zrobiłem 4 g np to nie przypiepszą się że za mało?
A co z tym papierem jak dopiero rozpoczynamy jazdę jest to pierwszy dzień pracy w firmie oraz jako kierowca
A gdy wjeżdżam na niemca i mam urlopowe muszę wypisać z miejsca załadunku ja de gdy wjeżdżam czy tylko na samej granicy do de...
Oglądam kolejny film i kolejne niejasności, jeden kierowca twierdzi że wypisuje już od wyjazdu z PL, Ty natomiast że piszesz tylko na terenie DE (od wjazdu do wyjazdu) I kto ma rację?
źle mowisz bo wpisuje sie miejscowosc z jakiej wyjeżdzasz!!! poźniej są mandaty za oszukanie w tacho.
.
Zostaw komentarz