Menu Ge Jem31e to zestaw narzędzi do tworzenia i zarządzania aplikacjami tworzonymi przy użyciu usługi Azure. Narzędzie Menu Ge Jem31e zapewnia automatyzację, która umożliwia tworzenie aplikacji w chmurze za pomocą zdefiniowanych szablonów i skryptów. Użytkownicy mogą tworzyć aplikacje, korzystając ze wsparcia narzędzia w wielu językach, w tym C#, Python i innych języków programowania. Menu Ge Jem31e umożliwia użytkownikom tworzenie aplikacji wykorzystujących usługi chmury jak Azure App Service, Storage, Functions, Service Bus, Cosmos DB i inne. Narzędzie zapewnia również możliwość tworzenia i zarządzania skalowalnymi aplikacjami w chmurze. Użytkownicy mogą tworzyć aplikacje w oparciu o wybrane szablony i skrypty, a następnie zarządzać nimi za pomocą łatwego w użyciu interfejsu użytkownika Menu Ge Jem31e.
Ostatnia aktualizacja: Informacje o menu Ge Jem31e
P: Jak mogę uzyskać kod/kody do gier od partnerów NVIDIA?
1. Wybierz preferowanego partnera z listy wyświetlanej na stronie docelowej zestawu.
2. Kup objęty promocją produkt na stronie internetowej partnera.
3. Nasz partner wyśle Ci wiadomość e-mail z kodem, może to potrwać do 14 dni. Jeśli nie otrzymasz kodu, prosimy o skontaktowanie się bezpośrednio z partnerem.
4. Aby odebrać swój bezpłatny egzemplarz gry/gier, prosimy postępować zgodnie z naszymi instrukcjami dotyczącymi realizacji kodu, dostępnymi na stronie docelowej zestawu.
P: Jak mogę uzyskać kod/kody do gier ze sklepu NVIDIA?
1. Kup objęty promocją produkt na stronie internetowej NVIDIA.
2. Po dokonaniu zakupu prześlemy Ci kod pocztą elektroniczną.
3. Aby odebrać swój bezpłatny egzemplarz gry/gier, prosimy postępować zgodnie z naszymi instrukcjami dotyczącymi realizacji kodu, dostępnymi na stronie docelowej zestawu.
P: Przekierowano mnie tutaj ze strony innego zestawu promocyjnego. W której promocji mam prawo wziąć udział?
Jeśli zakup objętego promocją komputera stacjonarnego lub karty graficznej z układem GeForce RTX 3090 Ti, 3090, 3080 Ti lub 3080, został dokonany pomiędzy 13 grudzień 2022 a 14 luty 2023 roku, to możesz skorzystać z zestawu GeForce RTX – Marvel’s Midnight Suns. Kody pochodzące z innych akcji promocyjnych nie będą honorowane.
P: Jakie są wymagania systemowe związane z realizacją kodów na gry w aplikacji GeForce Experience?
- System operacyjny Windows 7, 8, 8. 1 lub 10.
- Komputer PC wyposażony w objęty promocją układ GPU GeForce.
- Oprogramowanie GeForce Experience (wersja 3. 18 lub nowsza).
- Sterownik GeForce 417. 01 lub nowszy.
P: Jak mogę sprawdzić, czy mój sprzedawca bierze udział w promocji z zestawem NVIDIA GeForce z grą?
Nie wszyscy sprzedawcy biorą udział w promocji z zestawem GeForce. Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby dowiedzieć się, czy bierze udział w promocji.
P: Nie mogę zrealizować mojego kuponu. Co mogę zrobić?
Jeśli promocja została zakończona lub kod jest nieprawidłowy, realizacja kuponu będzie niemożliwa. Prosimy o skontaktowanie się ze sprzedawcą w celu sprawdzenia, czy promocja związana z zestawem została zakończona lub czy możesz otrzymać kupon zastępczy.
P: Nie widzę przycisku „Zrealizuj” w menu konta aplikacji GeForce Experience.
Sprawdź, czy masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji GeForce Experience (wersja klienta 3. 18 lub nowsza oraz sterownik GeForce w wersji 417. 01 lub nowszej) i czy masz połączenie z internetem. Najnowszą wersję oprogramowania GeForce Experience możesz pobrać tutaj.
P: Czy muszę spełnić dodatkowe wymagania, aby zrealizować swój kupon??
P: Otrzymany kod dotyczy gry, którą już posiadam. Czy mogę zrealizować inną grę?
W większości przypadków kod na grę może zostać zrealizowany na koncie, do którego dana gra nie jest jeszcze przypisana. Jeśli posiadasz już daną grę, nie będzie możliwe uzyskanie kolejnego egzemplarza.
P: Jeden kupon z tego zestawu promocyjnego został już zrealizowany. Czy mogę zrealizować kolejny kupon z tej samej promocji?
W większości przypadków obowiązuje limit jednego kodu promocyjnego na jedno konto NVIDIA. Jeśli posiadasz dwa kody do zrealizowania, możesz zrealizować kod na koncie NVIDIA, na którym jeszcze nie wykorzystano kodu promocyjnego. Jeśli zrealizowano już kupon na dany zestaw promocyjny, nie będzie możliwe zrealizowanie kolejnego kuponu na tym samym koncie.
P: Dlaczego do realizacji kodu promocyjnego, otrzymanego przy zakupie karty graficznej, wymagane jest oprogramowanie GeForce Experience?
Kupon na grę, dołączany przy zakupie objętej promocją karty graficznej lub komputera, przeznaczony jest do użytku przez nabywcę. W trakcie procesu realizacji kodu NVIDIA wykorzystuje oprogramowanie GeForce Experience, aby zweryfikować konfigurację sprzętową i upewnić się, że kupon promocyjny jest realizowany na systemie wyposażonym w objęty promocją układ GPU.
P: Dlaczego kody promocyjne muszą zostać zrealizowane na objętych promocją komputerach lub kartach graficznych?
Kupon na grę, dołączany przy zakupie objętej promocją karty graficznej lub komputera, przeznaczony jest do użytku przez nabywcę. Realizacja kodu na komputerze wyposażonym w objętą promocją kartę graficzną pomaga NVIDIA zweryfikować, że oferta z grą jest realizowana przez nabywcę. Prosimy o zwrócenie uwagi, że odebrać można wyłącznie jedną grę na objęty promocją układ GPU.
P: Otrzymuję komunikat o błędzie. Pomocy!
Prosimy o zapoznanie się z sugestiami w poniższej tabeli. Jeśli nadal nie możesz rozwiązać problemu, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta NVIDIA na stronie www. com/pl-pl/support/.
Komunikat o błędzie | Sugestie dotyczące rozwiązywania problemów | Wewnętrzny błąd systemu 1000: nieprawidłowy identyfikator nagrody. Aby uzyskać pomoc, prosimy o odwiedzenie strony www. | Prosimy poczekać przynajmniej 24 godziny i spróbować ponownie. Jeśli problem nadal występuje, pomożemy w jego rozwiązaniu. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta i podanie informacji dotyczących komunikatu o błędzie, kodu promocyjnego oraz konta e-mail. | Nie można zrealizować kodu. | Kod stracił ważność. Jeśli uważasz, że to błąd, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. | Wewnętrzny błąd systemu 1002: nie znaleziono wydawcy dla tej kampanii. | Ten produkt jest niedostępny. Przepraszamy, niektóre promocje dostępne są tylko do wyczerpania zapasów. | W przypadku niektórych kuponów mogą obowiązywać ograniczenia w zakresie liczby dostępnych kodów lub ich terminu ważności. W przypadkach, w których kupon promocyjny dotyczy kilku gier, wyczerpaniu mogą ulec zapasy jednej lub kilku z nich. Prosimy o wybranie jednej z pozostałych opcji. Jeśli uważasz, że wystąpił błąd, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta NVIDIA pod adresem | Wewnętrzny błąd systemu 1004: nieprawidłowy klucz dostępu klienta. | Wprowadzony kod został już zrealizowany. Jeśli uważasz, że to pomyłka, skontaktuj się z nami, korzystając z opcji dostępnych pod adresem | Nasz system wykazał, że ten kod promocyjny został już zrealizowany. Prosimy o sprawdzenie swojego konta, aby uzyskać informacje dotyczące zrealizowanego kuponu. | W tej chwili Twój kod nie może zostać zrealizowany przez zewnętrzny system partnera. Prosimy spróbować ponownie później. Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z nami, korzystając z opcji dostępnych na stronie | Twój kod stracił ważność. Przepraszamy, niektóre promocje dostępne są tylko przez ograniczony czas. | Niektóre kody ważne są tylko przez ograniczony czas. | Wprowadzony kod jest nieprawidłowy lub stracił ważność. Wiele kodów dostępnych jest tylko przez ograniczony czas. | Nie rozpoznajemy wprowadzonego kodu na grę. Prosimy sprawdzić, czy został wprowadzony właściwy kod. | Wewnętrzny błąd systemu 1009: system nie może zidentyfikować użytkownika. Prosimy o sprawdzenie, czy gra nie jest już dostępna na Twoim powiązanym koncie. | Wprowadzony kod jest już nieważny lub nie może zostać zrealizowany na Twoim koncie. | Wewnętrzny błąd systemu 1014: chwilowo nie możemy zrealizować Twojego kodu w naszym systemie. | Wewnętrzny błąd systemu 500: chwilowo nie możemy zrealizować Twojego kodu w naszym systemie. | Wewnętrzny błąd systemu 400: błąd nieprawidłowego żądania. | Aby zrealizować ten kod promocyjny, prosimy skorzystać z oprogramowania GeForce Experience w wersji 3. 18 lub nowszej. Oprogramowanie możesz pobrać pod adresem: https://www. com/pl-pl/geforce/geforce-experience/. | Ten kupon można zrealizować wyłącznie na komputerach wyposażonych w wymagany układ GPU. Aby zrealizować ten kod promocyjny, prosimy zainstalować wymagany sprzęt i zalogować się w oprogramowaniu GeForce Experience. | Nie spełniasz wymogów sprzętowych, aby zrealizować ten kod. Niektóre kody można zrealizować wyłącznie na komputerach wyposażonych w wymagany układ GPU. | Prosimy o zapoznanie się z wymaganiami sprzętowymi obowiązującymi podczas realizacji niniejszego kuponu. Niektóre kupony można zrealizować wyłącznie na komputerach wyposażonych w wymagany układ GPU. | Wewnętrzny błąd systemu 1018: niestety coś poszło nie tak. Prosimy spróbować ponownie za jakiś czas. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z nami, korzystając z opcji dostępnych na stronie | Prosimy przejść na stronę https://www. com/pl-pl/account/redeem/, aby zrealizować ten kod. | Ten kupon może zostać zrealizowany wyłącznie za pośrednictwem właściwego portalu internetowego. Prosimy o zalogowanie się na swoje konto, aby zrealizować ten kod. | Twój sprzęt został już wykorzystany w tej kampanii. Aby uzyskać szczegółowe informacje, prosimy o zapoznanie się z regulaminem kampanii. | Nasz system wykazuje, że ten kupon został już zrealizowany z wykorzystaniem Twojego układu GPU na innym koncie NVIDIA. Prosimy przełączyć się z powrotem na to konto, aby kontynuować. | Wewnętrzny błąd systemu 1021: niestety coś poszło nie tak. Prosimy spróbować ponownie za 24 godziny. | Wewnętrzny błąd systemu 1023: niestety coś poszło nie tak. | Ta kampania została już zrealizowana na innym sprzęcie. Prosimy o zapoznanie się z warunkami i postanowieniami dotyczącymi tej kampanii. | Nasz system wykazuje, że kod promocyjny z tej kampanii został już zrealizowany na innym sprzęcie. Kupon w tej kampanii można zrealizować tylko raz. | Nie mogliśmy zrealizować Twojego kuponu ze względu na trudności techniczne. Prosimy za jakiś czas spróbować ponownie. |
---|
Aktualizacja Overwatch 2 – 7. 02. 2023
OVERWATCH 2: SEZON 3
Zanurzcie się w sezonie 3, aby odkryć nową mapę typu Kontrola – Półwysep Antarktyczny. Rywalizujcie w ograniczonych czasowo wydarzeniach w grze, takich jak Super Walentynki. Dostosujcie swoich bohaterów dzięki nowym skórkom i elementom ozdobnym z Karnetu Bojowego i cotygodniowym dostawom do sklepu. W ramach karnetu będziecie teraz zdobywać też kredyty, które możecie przeznaczyć na ponad 250 elementów ozdobnych z klasycznego Overwatch. Kupcie karnet w wersji premium, aby zdobyć wyjątkowe nagrody, takie jak mityczna skórka Amaterasu dla Kiriko.
NOWA MAPA: PÓŁWYSEP ANTAKRTYCZNY
Odbądźcie podróż przez mroźny Półwysep Antarktyczny. Odkryjcie opuszczoną stację, w której zespół Ekopunktu Overwatch poszukiwał kiedyś źródła niebezpiecznej anomalii zagrażającej światu, i zbadajcie wrak lodołamacza, który nie zdołał uratować Mei-Ling Zhou i jej przyjaciół.
NOWA FUNKCJA: OCHRONA STREAMERÓW
Gracze mogą teraz aktywować opcje Ochrony Streamerów w ustawieniach gry. Dzięki nim będą mogli ukryć informacje pozwalające ich zidentyfikować podczas transmitowania meczów na żywo.
ZMIANY OGÓLNE
Ułatwienia dostępu
- Ulepszone opcje napisów: skalowanie tekstu, ikony portretów postaci, nazwy mówców, kolor tekstu, kolor tła i podgląd napisów w menu opcji.
- Dodano ustawienie rozmiaru kursora myszy dla PC.
- Dodano ustawienie umożliwiające wybór niestandardowych kolorów dla grupy i alertów w interfejsie. Dodano opcję podglądu kolorów w menu ułatwień dostępu.
Wyzwania
Pochwały
Raporty meczowe
Zmiany trybu Tajemniczy bohaterowie
Tryb Tajemniczy bohaterowie ogranicza teraz każdą drużynę do maksymalnie trzech graczy w każdej roli. Przykładowo: Jesteście Reinhardtem w Tajemniczych bohaterach. W skład waszej drużyny wchodzą również Łaska, Ana i Lúcio. Kiedy zginiecie, nie możecie odrodzić się jako bohater wsparcia, ponieważ w waszej drużynie są już trzy postacie w tej roli. Pojawicie się więc jako bohater natarcia lub tank.
Maksymalny limit ról może być zmieniony w Grach Dowolnych w opcji Ustawienia > Tryby > Wszystkie > Limit ról losowych bohaterów na drużynę. To ustawienie działa tylko wtedy, gdy odradzanie jako losowy bohater jest włączone.
Kredyty Overwatch wróciły
Zmiany systemu sygnałów
TRYB RYWALIZACJI
Rozpoczął się sezon 3 trybu Rywalizacji! Oto kilka zmian, które mają na celu poprawę rozgrywki w Overwatch 2:
ZMIANY WARSZTATU
- Edytor Warsztatu powraca!
- Niestosowne wiadomości
- Niestosowna nazwa
- Oszukiwanie
- Utrudnianie rozgrywki
- Niestosowna zawartość niestandardowa
- Zmniejszono maksymalny ładunek superzdolności zachowywany podczas zmiany bohaterów z 30 do 25%.
- Suma zdrowia wszystkich tanków będzie niższa w trybach bez dobierania ról. W trybach z dobieraniem ról suma zdrowia tanków pozostanie niezmieniona.
- Podstawowa wytrzymałość mecha w trybach z dobieraniem ról pozostaje na tym samym poziomie: 350 pkt.
- Zmniejszono podstawową wytrzymałość mecha w trybach bez dobierania ról z 350 do 200 pkt.
- Podstawowe zdrowie w trybach z dobieraniem ról pozostaje na tym samym poziomie: 450 pkt.
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach bez dobierania ról z 450 do 300 pkt.
- Zwiększono podstawowe zdrowie w trybach z dobieraniem ról do 450 pkt.
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach bez dobierania ról z 425 do 300 pkt.
- Podstawowe zdrowie w trybach z dobieraniem ról pozostaje na tym samym poziomie: 275 pkt.
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach bez dobierania ról z 275 do 125 pkt.
- Zmniejszono zasięg spadania obrażeń z 25 do 15 m.
- Zadawanie obrażeń przeciwnikom za pomocą superzdolności Rammatry spowalnia teraz czas działania, zamiast całkowicie go wstrzymywać. Działa maksymalnie 20 sek.
- Zwiększono koszt superzdolności o 12%.
- Podstawowe zdrowie w trybach z dobieraniem ról pozostaje na tym samym poziomie: 325 pkt.
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach bez dobierania ról z 325 do 175 pkt.
- Zmniejszono impuls odrzucający z 10 do 6.
- Skrócono czas odnowienia z 8 do 7 sek. net/overwatch/568a5f49875557f735af36dce68474a923f7e8582a7be20fb68b6ee66ac077e6. png"/>
Ogniste Uderzenie
- Zwiększono obrażenia z 90 do 100 pkt. net/overwatch/a63041a68d81c202a47a95035878edcfa75d5aa3f72414a7e84e1b1a68594bed. png"/>
Zdruzgotanie
- Zmniejszono obrażenia od trafień bezpośrednich z 250 do 170 pkt.
- Wydłużono czas działania powalenia z 2, 5 do 2, 75 sek.
- Zwiększono koszt superzdolności o 7%.
- Podstawowe zdrowie w trybach z dobieraniem ról pozostaje na tym samym poziomie: 700 pkt.
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach bez dobierania ról z 700 do 550 pkt. net/overwatch/78faa90f268424c6e770168ec15f5bb880d0b14e5d10f22c30bfbb64ffe244a8. png"/>
Wieprznięcie
- Wydłużono maksymalny czas działania z 6 do 8 sek.
- Zwiększono koszt superzdolności o 8%.
- Podstawowe zdrowie w trybach z dobieraniem ról pozostaje na tym samym poziomie: 350 pkt.
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach bez dobierania ról z 350 do 200 pkt. net/overwatch/7140d3eaf82e580ab465dcdb04bd1faaf77ac54550a12d17ecde7c4e87e963e0. png"/>
Strumień Grawitacyjny
- Zmniejszono wytrzymałość z 700 do 650 pkt.
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach z dobieraniem ról z 600 do 450 pkt.
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach bez dobierania ról z 600 do 300 pkt.
- Zwiększono wytrzymałość osłon z 0 do 150 pkt. net/overwatch/3e884373721448d109c1646599cfe651a5bccdbc7a12d5062372c91b28acd80c. png"/>
Kafar
- Skrócono czas odnowienia z 10 do 8 sek. net/overwatch/17a54a345b715bc4301b330d8eb394f57e1c66308a8cba67f426de76a71ba868. png"/>
Pole Minowe
- Zwiększono koszt superzdolności o 9%.
- Skrócono czas uzbrajania z 1, 5 do 1 sek.
- Podstawowe zdrowie w trybach z dobieraniem ról pozostaje na tym samym poziomie: 250 pkt.
- Zmniejszono podstawowe zdrowie w trybach bez dobierania ról z 250 do 100 pkt. net/overwatch/e58e60f939026f3d0ee95cf3a0b5fc8091da3c35a178d34c358700f3720a70d3. png"/>
Uderzenie Grawitonowe
- Zwiększono zasięg spadku obrażeń od ataku podstawowego z 20 do 25 m. net/overwatch/24a3f2f619859812bba6b6374513fa971b6b19ccb34950c02118b41cc4f93142. png"/>
Przewrót Bojowy
- Ruch nie jest już blokowany przez kolizje z wrogimi graczami.
- Zmniejszono maksymalne obrażenia ze 120 do 100 pkt.
- Zmniejszono koszt superzdolności o 5%. net/overwatch/0708775beda1d200b586ae1d019522ea5ad8baa9bdcbbe076854102830f9fdae. png"/>
Salwa
- Zmniejszono koszt superzdolności o 8%.
- Zwiększono liczbę strzałów przed osiągnięciem maksymalnego odrzutu z 4 do 6.
- Zmniejszono odrzut o 12%.
- Zwiększono obrażenia zadawane przez każdy pocisk z 7 do 7, 5 pkt. net/overwatch/3ebcefc44a278d93afa8339e7e8758e6d471566fdd122d20d9b8ab7269a12017. png"/>
Hakowanie
- Wydłużono czas działania zhakowanych apteczek z 30 do 45 sek.
- Zwiększono koszt superzdolności o 10%.
- Zmniejszono podstawowe zdrowie z 200 do 175 pkt.
- Skrócono czas działania efektu z 4 do 3, 5 sek.
- Zmniejszono leczenie z upływem czasu z 55 do 50 pkt. na sek.
- Teraz zastosowanie Pakietu Regeneracyjnego natychmiast przywraca 25 pkt. zdrowia. net/overwatch/08552423da53faa55238bd66a2a72d32d1038e42f2eebc911921bc9d5d575432. png"/>
Natchnienie
- Zmniejszono koszt superzdolności o 10%. net/overwatch/21c5a17be341a3c0da2dcc9372f4f3c88ef622c80776360bd844d0fba3eb88a7. png"/>
Bariera Dźwiękowa
- Zmniejszono koszt superzdolności o 7%.
- Wydłużono czas odnowienia z 1, 5 do 2, 5 sek.
- Przytrzymanie przycisku odpowiadającego za ruch do tyłu i anulowanie zdolności przyciskiem skoku działa teraz wolniej o 20%. net/overwatch/d1a18f702a0e30d58608da51a0b8eeeab72a04faf0de3579ce625066caa8389e. png"/>
Kaduceusz
- Zmniejszono wartość leczenia z upływem czasu z 55 do 45 pkt.
- Leczenie jest zwiększone o 50% dla sojuszników mających poniżej połowy zdrowia. net/overwatch/c14b2c5652526a006233965b176fb2b5af9e7c5d44045fad3844267303f07091. png"/>
Regeneracja (działanie pasywne)
- Usunięto pasywną regenerację. png"/>
NOWOŚĆ! Leczenie Empatyczne (zdolność pasywna)
- Podczas leczenia Kaduceuszem Łaska przywraca sobie 25% przywróconego zdrowia. net/overwatch/23d3ef53fd21d04e7e7b137b38e87c61b3d65394393dc00759ceb65d406e37b9. png"/>
Koalescencja
- Zwiększono liczbę pocisków z 20 do 25.
- New Queen Street – Rano
- Koloseum – Rano (NOWOŚĆ)
- Esperança – Rano
- Blizzard World – Rano
- King’s Row – Wieczór
- Dzielnica Midtown – Rano
- Numbani – Rano
- Paraíso – Rano
- Dorado – Noc
- Hawana – Noc (NOWOŚĆ)
- Junkertown – Rano
- Circuit royal – Rano (NOWOŚĆ)
- Rialto – Rano
- Klasztor Szambala – Noc
- Półwysep Antakrtyczny – Noc (NOWA MAPA)
- Ilios – Rano
- Wieża Lijiang – Noc
- Nepal – Wieczór
- Oaza – Wieczór
- Ujednolicono zasięg najbardziej ukierunkowanych sygnałów sojuszniczych do 35 m.
- Naprawiono to, że D. Va słyszy kwestię „Za wami” w niezamierzonych okolicznościach, gdy wrogowie są oznaczani sygnałem.
- Naprawiono błąd, który powodował, że sygnały mogły być aktywowane tylko z poziomu menu komunikacji, jeśli menu sygnałów zostało anulowane (poprzez brak ruchu myszy lub ręczne anulowanie)
- Naprawiono błąd, który powodował, że obserwatorzy korzystający ze swobodnej kamery słyszeli efekty dźwiękowe „Potrzebuję leczenia/pomocy” (ale nie kwestie dialogowe), jeśli bohater proszący o leczenie był ranny i znajdował się w odległości do 30 metrów od kamery.
- Naprawiono błąd, który w niektórych okolicznościach powodował, że sygnały dusz u Łaski nie pokazywały pozostałego czasu odnowienia.
- Udostępniono wszystkie sygnały do umieszczenia w menu komunikacji.
- Naprawiono problem, w którym gracze OW1 z sygnałami w menu komunikacji nie mogli zmienić swoich opcji w menu komunikacji.
- Naprawiono możliwość wysyłania przez sygnały innych sygnałów do określonych postaci (Przykład: Zbiórka może spowodować, że Łaska powie, że chciałaby wskrzesić sojusznika).
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy gracze nie mogli otrzymywać lub wysyłać zaproszeń.
- Naprawiono błąd, który powodował, że mityczna skórka Zeus dla Królowej Junkertown nie miała świecących włosów na konsolach.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wszystkie mapy były domyślnie wyłączone podczas rozpoczynania nowej gry dowolnej.
- Naprawiono błąd, który powodował czasami, że dostępne apteczki wyświetlały okrąg czasu odnowienia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że ekran społecznościowy nie wyświetlał prawidłowo znajomych na niektórych konsolach.
- Poprawiono wydajność podczas wyświetlania sekcji znajomego na tablicy wyników Rywalizacji.
- Naprawiono błąd, który powodował, że skórka Cyber dla Genjiego wyświetlała nieprawidłowe animacje podczas używania emotek lub pamiątek.
- Efekty wizualne leczenia na uzdrawianych graczach nie powinny już przenikać przez środowisko gry.
- Naprawiono błąd związany z poziomem rozmycia na kilku mapach.
- Naprawiono oświetlenie na kilku obszarach mapy.
- Baza MEKA: Naprawiono obszary, w których gracze mogli utknąć, w pobliżu wózków widłowych.
- Naprawiono oświetlenie na niektórych obszarach mapy.
- Naprawiono niektóre obszary, które powinny być śliskie dla graczy, ale nie były.
- Naprawiono niektóre obszary, na których gracze się zacinali.
- Dodano brakującą flagę na ekranie ładowania mapy Esperança.
- Centrum miasta: Naprawiono kilka błędów związanych z odbiciami.
- Ogrody: Naprawiono wiele błędów związanych z oświetleniem.
- Naprawiono oświetlenie otoczenia na całej mapie.
- Naprawiono obszary mapy, które powinny być śliskie, ale nie były.
- Naprawiono obszary mapy, które umożliwiały graczom opuszczenie grywalnej przestrzeni.
- Naprawiono obszary, w których gracze mogli utknąć.
- Ogólne poprawki błędów na całej mapie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w skórkach OWL Any brakowało opaski na oko.
- Naprawiono błąd, aby animacja ataku Genjiego była płynniejsza.
- (Poprawiono w poprzedniej aktualizacji) Naprawiono błąd, który powodował, że Rzeźnia mogła aktywować skrócenie czasu odnowienia na obiektach niebędących graczami.
- Naprawiono błąd, który powodował, że czasami nie udało się rozstawić Potrzasku.
- Naprawiono błąd, który powodował, że po użyciu Raźnego Ruchu Kiriko czasami wypadała poza mapę.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Raźny Ruch nie zapewniał efektów po dotarciu do celu.
- Teraz animacje bohaterów w walce wręcz powinny być bardziej spójne, gdy są pod wpływem Raźnego Ruchu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że cel leczenia Łaski wracał do pełni sił, jeśli grający Łaską rozłączył się z grą podczas aktywnego leczenia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Koalescencja nie czerpała korzyści z Pędu Kitsune.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Wściekły Wir nie pojawiał się, jeśli utknął między robotem w Przepychance a barierą, którą przesuwa.
- Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia zadawane przez niektóre umiejętności nie były wliczane do osiągnięcia „Niezrównany ból”.
- Naprawiono błąd, który powodował, że prezentacja bohatera w menu Bohaterowie była rozmazana.
- Naprawiono błąd, który powodował, że czasem Hipersfery Sigmy nie były widoczne.
- Naprawiono błąd, który powodował, że opis zdolności pasywnej Sombry wyświetlał nieprawidłową wartość.
- Symmetra nie może już wystrzelić ze swojego Projektora Fotonowego podczas rzucania Bariery Fotonowej.
Komentarz twórców: Dyskutowaliśmy nad opcjami potencjalnego zwiększenia przeżywalności Zenyatty. Widzieliśmy już wcześniej w becie, że Zenyatta jest na krawędzi, jeśli chodzi o balans. Nawet jedyne 25 dodatkowych punktów zdrowia w postaci osłony sprawiło, że na poziomie profesjonalnym stał się on zbyt silnym, oczywistym wyborem w każdej sytuacji. Brak mobilności ma równoważyć jego olbrzymie obrażenia, więc wolelibyśmy za bardzo tego nie zmieniać. Zamiast tego dodajemy więcej amunicji, aby wydłużyć czas, w którym Zenyatta jest najbardziej podatny na obrażenia, czyli kiedy przeładowuje. net/overwatch/5740abd7e5f0de513ebcb32b073f27ba8f5625804598d5762cefd0c7331c1437. png"/>
Kula Zniszczenia
PULE MAP SEZONU 3
Przepychanka
Hybryda
Eskorta
Kontrola
POPRAWKI BŁĘDÓW
Ogólne
System sygnałów
Inne poprawki
Mapy
Blizzard World
Pusan
Dorado
Esperança
Oasis
Koloseum
Klasztor Szambala
Bohaterowie
Ana
Pięść Zagłady
Naprawiono błąd, który powodował, że Pięść Zagłady odradzał się ze wzmocnionym ciosem, jeśli został zabity przez element otoczenia podczas blokowania.
Naprawiono błąd, który powodował, że likwidacje Rakietowym Ciosem z użyciem elementów otoczenia nie były zaliczane, jeśli cel przed śmiercią uderzył w ścianę.
Naprawiono błąd, który powodował, że Fala Sejsmiczna czasami nie niszczyła elementów otoczenia.
Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłową animacją Fali Sejsmicznej, gdy została ona użyta do anulowania Rakietowego Ciosu.
Naprawiono przypadek, w którym Pięść Zagłady mógł użyć ataku podstawowego podczas animacji kończącej zdolności Meteor.
Genji
Królowa Junkertown
Złomiarz
Kiriko
Łaska
Moira
Ramattra
Sigma
Sombra
Symmetra
Powrót na górę
- Podczas leczenia Kaduceuszem Łaska przywraca sobie 25% przywróconego zdrowia. net/overwatch/23d3ef53fd21d04e7e7b137b38e87c61b3d65394393dc00759ceb65d406e37b9. png"/>
- Usunięto pasywną regenerację. png"/>
Komentarz twórców: Zastąpienie pasywnej regeneracji Łaski bardziej interesującą interakcją było czymś, co chcieliśmy zrobić po tym, jak wszyscy bohaterowie wsparcia zyskali podobną wersję tej funkcji dzięki swojej pasywnej zdolności.
Zmiana Kaduceusza wzmocni Łaskę jako uzdrowicielkę i pozwoli jej częściej ratować sojuszników o niskim poziomie zdrowia. Całkowity czas potrzebny do pełnego wyleczenia bohatera o zdrowiu wynoszącym 200 pkt. z poziomu 1 pkt. jest mniej więcej taki sam jak wcześniej.
W przypadku Anioła Stróża wydłużenie czasu odnowienia jest konieczne, aby zniwelować znacznie zwiększoną mobilność wynikającą z ostatniej przeróbki anulowania skoku. Dzięki niej Łaska mogła szybko polecieć na duże odległości w dowolnym kierunku i zbyt łatwo unikała ataków jak na tak krótki czas odnowienia.
Anioł Stróż
- Zmniejszono koszt superzdolności o 10%. net/overwatch/21c5a17be341a3c0da2dcc9372f4f3c88ef622c80776360bd844d0fba3eb88a7. png"/>
Bariera Fotonowa
Komentarz twórców: Wraz z przejściem na rozgrywkę 5 na 5 i jednym graczem mniej, który może do niej strzelać, wieżyczka Torbjörna ma tendencję do przetrwania dłużej niż kiedykolwiek. Zmniejszyliśmy nieco jej wytrzymałość, aby nie była jak szósty gracz i dało się ją łatwiej pokonać, gdy ktoś się na niej skupi. net/overwatch/a3791d6155a72f1dd4109d99a7d730b5f489f0442abd6582b429bcca36a2dc75. png"/>
Rozstawienie Wieżyczki
Zmniejszono podstawową wytrzymałość wieżyczki z 250 do 225 pkt.
Komentarz twórców: Przez pewien czas eksperymentowaliśmy ze zdrowiem Trupiej Wdowy na poziomie 200 pkt., ponieważ obawialiśmy się, że zwiększona moc tanków sprawi, że będzie zbyt podatna na ich ataki. Ostatecznie zyskuje ona więcej korzyści z walki 5 na 5 niż traci, więc przywracamy 175 pkt. życia, aby umożliwić większej liczbie bohaterów walkę z jej zabójczymi zdolnościami dystansowymi.
WSPARCIE
Granat Biotyczny
Komentarz twórców: Pakiet Regeneracyjny zapewniający niewielką ilość natychmiastowego leczenia pomoże Brigitte w ratowaniu rannych sojuszników i ogólnie sprawi, że zdolność będzie bardziej responsywna i skuteczna. net/overwatch/5f9f1e00af992f4a090cafc8e83821dd2848f22cb9e0205fafcedacb26bd7335. png"/>
Pakiet Regeneracyjny
Wirująca Śmierć
Komentarz twórców: Jest to raczej dostosowanie odczuć związanych z bronią niż próba dodania jej mocy, ale ma to wpływ na obie kwestie. Sprawia, że broń jest bardziej podobna do oryginalnej wersji, ponieważ można strzelać dokładniej, zanim odrzut zacznie działać. net/overwatch/69eaf669cd646a617439592615f023cfec82c27f4a3e19f48188941b3feaf55f. png"/>
Ciężki Karabin Pulsacyjny
Komentarz twórców: Sombra radzi sobie gorzej po ostatniej serii zmian. Podczas gdy pracujemy nad niewielkimi zmianami w jej zdolnościach, ten wzrost obrażeń pomoże wzmocnić postać nawet przeciwko celom, na które nie działa efekt Hakowania. To niewielki wzrost na jeden pocisk, ale szybko się zwiększa ze względu na jej szybkostrzelność. Wydłużenie czasu działania apteczek to niewielka premia, dzięki której nie będziecie musieli tak często ponownie ich hakować. net/overwatch/2d43bad47f3061481c4df81d6f66ceaf8fe28a8b49f66dd60d831ff81396e8a4. png"/>
Pistolet Maszynowy
Komentarz twórców: Ponieważ Mina Ogłuszająca już teraz ma spadek obrażeń, im dalej od eksplozji znajduje się przeciwnik, obniżenie maksymalnych obrażeń sprawi, że Złomiarz będzie musiał być nieco dokładniejszy, aby osiągnąć taką samą śmiertelność niektórych ze swoich kombinacji.
Mina Ogłuszająca
Zamieć
NATARCIE
Komentarz twórców: Przewrót Bojowy, który nie jest blokowany przez graczy, to niewielka zmiana usprawniająca rozgrywkę, która sprawia, że zdolność jest bardziej płynna, zwłaszcza gdy toczycie się w kierunku, w którym nie jesteście zwróceni.
Rozjemca
- Zwiększono zasięg spadku obrażeń od ataku podstawowego z 20 do 25 m. net/overwatch/24a3f2f619859812bba6b6374513fa971b6b19ccb34950c02118b41cc4f93142. png"/>
- Skrócono czas odnowienia z 10 do 8 sek. net/overwatch/17a54a345b715bc4301b330d8eb394f57e1c66308a8cba67f426de76a71ba868. png"/>
Emiter Osłony
Komentarz twórców: Burzyciel otrzymał jedne z najmniejszych zmian w przejściu do rozgrywki 5 na 5, ponieważ we wczesnych testach okazał się jednym z najskuteczniejszych solowych tanków. Ekstremalna mobilność i ogromna pula zdrowia pozwalają mu wybierać, kiedy walczyć, znacznie swobodniej niż innym bohaterom. Te zmiany mają na celu zmniejszenie jego przestojów, aby mógł jeszcze bardziej wykorzystać tę przewagę. Regenerująca się pula wytrzymałości osłony często prowadzi do tego, że nie trzeba szukać tak wielu apteczek, zanim wróci się na pozycję.
Komentarz twórców: Pozwalając Wieprzowi na używanie innych umiejętności podczas superzdolności sprawiliśmy, że stała się ona bardziej niezawodna w rozgrywce z jednym tankiem w drużynie, choć często wiązało się to z anulowaniem superzdolności, gdy kończył się jej czas. Dodajemy kilka sekund do maksymalnego czasu działania, aby zwiększyć elastyczność wyborów gracza podczas superzdolności Wieprza, ale będziemy obserwować, czy nie zapewnia to zbyt dużych obrażeń lub odrzucenia.
- Zwiększono obrażenia z 90 do 100 pkt. net/overwatch/a63041a68d81c202a47a95035878edcfa75d5aa3f72414a7e84e1b1a68594bed. png"/>
Narzędzia moderatorskie Warsztatu Dodaliśmy nowe opcje menu podczas zgłaszania gracza. Naszym celem jest zapewnienie więcej sposobów na zgłaszanie niestosownego zachowania, abyśmy mogli podjąć szybko podjąć działania. Teraz możecie wybrać kategorię i podkategorię, która najlepiej wyjaśnia, dlaczego zgłaszacie gracza lub niestandardowe treści. Główne kategorie to:
ZMIANY BOHATERÓW
WSZYSCY BOHATEROWIE
Komentarz twórców: W ramach tej aktualizacji zmieniono częstotliwości generowania ładunków superzdolności, więc spodziewajcie się kilku zmian w kosztach tych umiejętności u różnych bohaterów.
ZDOLNOŚĆ PASYWNA TANKÓW
Komentarz twórców: Ta zmiana puli zdrowia tanków ma zaradzić problemowi względnej mocy postaci tego typu w trybach, w których wielu tych samych bohaterów może być w jednej drużynie.
TANKI
Komentarz twórców: Zwiększono ogólne podstawowe zdrowie Królowej o 25 pkt.
Ulepszony Miotacz Fuzyjny
Komentarz twórców: Pomysł, aby superzdolność mogła trwać wiecznie, jest ekscytujący, ale w rzeczywistości zbyt łatwy do realizacji i powoduje wiele frustracji, oraz – w szczególności w przypadku Ramattry – nadmierny zamęt wizualny. Ograniczamy maksymalny czas działania do 20 sekund, co nadal ma duży wpływ na większość walk drużynowych, ale gwarantuje, że zdolność skończy działać w rozsądnym czasie.
Anihilacja
Komentarz twórców: Podobnie jak w przypadku zmian kombinacji Haka na Łańcuchu Wieprza w zeszłym sezonie, chcieliśmy uniknąć sytuacji, w której bohaterowie w roli tanka zabijają wrogów pojedynczym atakiem. Obrażenia od bezpośredniego trafienia Zdruzgotaniem zostały zmniejszone właśnie z tym zamiarem. W większości przypadków cele, które otrzymają cios, i tak zginą podczas ogłuszenia, ale otwiera to pewien potencjał dla ich sojuszników do interwencji.
Na razie nie musimy się martwić, że przygwożdżenie Szarżą pozostaje śmiertelne dla wielu postaci ze względu na trudność i ryzyko przeprowadzenia tego ataku. Zwiększenie obrażeń od Ognistego Uderzenia oznacza, że w połączeniu z Matrycą Wzmacniającą Baptiste'a, atak ten może ponownie zabijać jednym uderzeniem, ale wymaga to kombinacji z superzdolnością innego bohatera. Zobaczymy, jak to będzie wyglądać, i w razie potrzeby wprowadzimy zmianę.
Redukcja odrzucenia przez Młot Rakietowy brzmi jak osłabienie, choć w rzeczywistości ma na celu zmniejszenie liczby przypadków, w których Reinhardt przypadkowo wybija przeciwników z zasięgu walki wręcz.
Młot Rakietowy
Szarża
- Zdjęcie oferty: Karta graficzna NVIDIA GeFORCE 8500GT 512MB SILENT
O przedmiocie
Witam. Sprzedam sprawną kartę Graficzną ASUS NVIDIA GEFORCE GT8500 512MB SILENT PCI-E, mało używana.
- Stan: Używany Model: GT9500Seria: GeForce - inneProducent: GigabyteInterfejs złącza karty: PCI ExpressZłącza karty: DVIPamięć: 256 MB
Chcesz kupić więcej z jedną dostawą? WybierzKUP TERAZi w kolejnym kroku dodasz więcej przedmiotów od tego sprzedającego.Karta graficzna NVIDIA GeFORCE 8600GT 512MB SILENT
Seria: GeForce - inneProducent: GigabyteInterfejs złącza karty: PCI ExpressZłącza karty: DVI
Zasilacz Lenovo FSP280-40EPA 54Y8900 280 W
Producent: FSPModel: FSP280-40EPA 54Y8900Moc zasilacza: 280 WZasilacz Hipro HP-D250AA0 250W
Producent: HiProModel: HIPRO HP-D250AA0Moc zasilacza: 250 W
- ElektronikaKomputeryPodzespoły komputeroweKarty graficzne